iPhone 4 na vervanging batterij Apple loop (met stroom)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-06 19:26
Ik heb geprobeerd mijn iPhone 4 batterij te vervangen, deze had immer 571 cycles gedraaid. Na het vervangen, ging alles goed en had mijn jailbreak nog. Vandaag heb ik alles weer open gemaakt,omdat ik per ongeluk twee batterijen had ontvangen en de ander wilde proberen. De eerste ging net zolang mee als de originele.
De tweede bleek niet een juiste. Hier kwam ik bij het openmaken van mijn iPhone 4 achter. Daarna geprobeerd de originele en de eerste vervangende, die het twee dagen goed deed, erin te stoppen, maar heb nu een probleem. Hang ik hem aan de computer dan zit hij in een loop en komt de Apple logo op de minuut op en verdwijnt weer.
Hang ik hem aan de stroom aan de muur dan krijg ik na 10 minuten na vele loops de melding dat ik deze moet verbinden met iTunes. In beide gevallen dus aan de computer of aan de muurlader, is het na verwijderen van de stroom helemaal niks meer.
Nu hoor je een klik te horen als je de connector van de batterij in de iPhone stopt, maar deze krijg ik niet meer, ook niet met de originele. Heb ik wellicht de batterij connector beschadigd en moet dit dan gesoldeerd worden?
Ik zal morgen even lang een van de winkels in Den Haag of in Leiden (werk) gaan om te vragen hoeveel het kost. Graag zou ik weten hoeveel een van jullie heeft betaald in wellicht een vergelijkbare situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
ik ben net langs een reparatie winkel geweest ,en ze vertelde dat de connector die vastzit aan de moederbord is losgekomen. Dit is gebeurd bij het installeren van de vervangende batterij. De kosten hiervoor zijn volgens de reparateur €75,= . Ik heb hem niet gerepareerd, want ik wilde eest weten of jdit een fair prijs is. Ik vind een beetje veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 13:47

FlyEragon

Alien Monkeys

Uurloon + kosten onderdeel + lesgeld lijkt me redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
Ik heb net €50= betaald voor tien minuten werk en drie soldeerpuntjes. Op Youtube staan veel video tutorials. Ik blijf het veel geld vinden.

Tips: ga je je batterij vervangen van de iPhone 4(s) ,kijk uit met het los halen van de batterijconnector. Zorg ervoor dat je niet de connector van de moederbord ook los trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
Nieuw probleem. IPhone werkt perfect,maar laadt niet op. Ook net weer de oude batterij erin gestopt hetzelfde verhaal. Gek genoeg beginnen de batterijen bij 71%. Ook alle info in de applicatie Battery Info Lite staan op 0,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Terug naar de reparateur waar je 50 euro hebt afgetikt en zeggen dat het niet goed is gefixed ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
Ja,hij zegt nu dat het alleen verantwoordelijk is voor de connector. Ik probeer de komende dagen verschillende batterijen.Heel voorzichtig weghalen heb ik nu wel geleerd.Hij doet het voor de rest, perfect. Jailbreak zit er nog op. Hij synct en zelfs het icoontje van laden verschijnt bij aansluiten. Het kan volgens mij alleen de batterij zijn.

Ik had ergens gelezen dat na reparatie de eerste keer opladen heel lang kan duren. Kan iemand dit bevestigen? Hij hangt de gehele nacht aan de lader. Wat wel merkwaardig is dat na rebooten de batterij met 5% daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Klinkt alsof je nog een component op het moederbord hebt geraakt. Of dat de repair niet succesvol was.
Waar heb je je het laten repareren. Dit is een vrij lastige repair en niet veel mensen in Nederland kunnen dit goed. Kan je een foto uploaden van hoe het er nu uitziet bij de connector in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
Ik heb het bij Ben Telecom in Leiden gedaan. Ik doe een restore en morgen krijg ik een nieuwe batterij binnen. Als deze twee opties niet helpen; ga ik overmorgen terug. Ik upload zsm een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322649

Yash100 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 21:36:
Ja,hij zegt nu dat het alleen verantwoordelijk is voor de connector. Ik probeer de komende dagen verschillende batterijen.Heel voorzichtig weghalen heb ik nu wel geleerd.Hij doet het voor de rest, perfect. Jailbreak zit er nog op. Hij synct en zelfs het icoontje van laden verschijnt bij aansluiten. Het kan volgens mij alleen de batterij zijn.

Ik had ergens gelezen dat na reparatie de eerste keer opladen heel lang kan duren. Kan iemand dit bevestigen? Hij hangt de gehele nacht aan de lader. Wat wel merkwaardig is dat na rebooten de batterij met 5% daalt.
Eerste lading duurt eeuwen ja. Sinds 2 weken refurb. bij apple store gekregen met letterlijk 0% batterij. Ik kreeg het oplaad logotje niet eens te zien. Duurde denk ik een uur voordat het oplaad logotje kwam toen was ie op 5%. Heb wel het idee dat deze batterij veel beter is dan m'n oude iPhone 5
Pagina: 1