Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN-klanten in Frankrijk kampen met storing

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Misschien ook wel nieuwswaardig, maar ook klanten van de Belgische MVNO Mobile Vikings ervaren problemen op het Franse netwerk. Ze geven dit ook aan op hun website.

Aangezien veel Tweakers MV-klanten zijn (vooral Belgen, maar tegenwoordig ook NL'ers) lijkt het me wel nuttig om dit toe te voegen aan het artikel.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik voeg het toe :) Het lijkt alleen om België te gaan overigens. MV geeft dit niet aan op hun Nederlandse website.

Verwijderd

Aangezien Telfort gebruikt maakt van de netwerken van KPN, neem ik aan dat jullie Telfort expres niet benoemen? Of ik weet niet hoe jullie daar tezamen bij de redactie over denken?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb het voor de duidelijkheid toch even toegevoegd.

Verwijderd

Geachte,

Ik was 2 dagen in Frankrijk en ben nu in Spanje. Helaas heb ik in Spanje het zelfde probleem. Bij het over de grens rijden naar Spanje heb ik een aantal KM mijn telefoon kunnen gebruiken, maar helaas zit ik nu in Alicante met het zelfde probleem als in Frankrijk "No Service".

Vriendelijke groet,

Humphrey

Verwijderd

Sommige klanten van AH mobiel hebben in frankrijk ook problemen. Ik heb zaterdag en zondag helemaal geen netwerk gehad op een plaats waar ik anders altijd kan bellen. Vanochtend wel een netwerk maar ik kan toch niet bellen en als men mij belt krijgen ze het bericht dat het 'disconnected' is.
Heel vreemd: mijn man heeft ook AH mobiel en ook hetzelfde model telefoon. Hij staat naast mij en heeft geen enkel probleem gehad. Als we mijn SIM kaart in zijn telefoon doen, is er ook geen netwerk, dus aan de telefoon zelf ligt het niet.
Ik ga ervan uit dat het niet aan mijn SIM kaart ligt maar aan het probleem van KPN en wacht rustig af. Gelukkig hebben we ook nog de andere telefoon!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 22:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Probleem is wereldwijd geworden, heb ik uit betrouwbare bron. Redactie graag navraag doen bij KPN (maar zal vast wel gebeuren).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1