Hi Tweakers!
We gaan de 26e vrolijk naar Turkije alleen op het allerlaatste moment begint onze tablet het te begeven. Okè, nu hebben we wel een Blokker geval dus wellicht zegt dat al een hoop. We zijn dus op zoek naar een nieuwe tablet.
Nu heb ik keuze kunnen maken uit twee tablets alleen de vraag is: welke moet ik nemen, en welke is beter?
1) Samsung Galaxy tab 2 10.1 WiFi 16GB Titanium
1GB RAM, 1GhZ processor dual core
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WiFi 16GB Titanium
2) Archos 101 Titanium 10.1 WiFi 8GB
1GB RAM, 1.6Ghz Dual core
pricewatch: Archos 101 Titanium Wit
Wederom twee fantastische modellen, maar de één heeft dit wat de ander weer niet heeft. Waar het mij vooral om gaat zijn de volgende aspecten:
Hopelijk kunnen we dankzij jullie de knoop doorhakken
Alvast bedankt!!
We gaan de 26e vrolijk naar Turkije alleen op het allerlaatste moment begint onze tablet het te begeven. Okè, nu hebben we wel een Blokker geval dus wellicht zegt dat al een hoop. We zijn dus op zoek naar een nieuwe tablet.
Nu heb ik keuze kunnen maken uit twee tablets alleen de vraag is: welke moet ik nemen, en welke is beter?
1) Samsung Galaxy tab 2 10.1 WiFi 16GB Titanium
1GB RAM, 1GhZ processor dual core
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WiFi 16GB Titanium
2) Archos 101 Titanium 10.1 WiFi 8GB
1GB RAM, 1.6Ghz Dual core
pricewatch: Archos 101 Titanium Wit
Wederom twee fantastische modellen, maar de één heeft dit wat de ander weer niet heeft. Waar het mij vooral om gaat zijn de volgende aspecten:
- Batterij - Hij moet minimaal 10 uur volhouden door simpelweg muziek te luisteren.
- Bouwkwaliteit - Geen krakkemikkig ding, wat ik overigens bij de Samsung Galaxy tab niet zal verwachten al heeft de Archos een aluminium achterkant.
- Snel - Snelle animatieovergang, geen vastlopers onverwachts.
Hopelijk kunnen we dankzij jullie de knoop doorhakken
Alvast bedankt!!
[ Voor 1% gewijzigd door ViezeVis op 21-07-2013 16:17 . Reden: Bouwkwaliteit edit. ]