gaming muis vervangen.

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toyne
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-05 18:31
na net even de gamingmuis deel 1 en 2 gelezen te hebben, zit ik toch met een paar vragen voor een nieuwe muis.

op het moment gebruik ik de razor - abyssus mirror SE. op zich is er niks mis met de muis alleen mis ik er toch extra knoppen op om bijvoorbeeld push to talk te doen enz.
ik game voornamelijk MMORPG dus met meerdere knoppen kan ik er misschien ook nog skills op zetten.

vandaar dat ik ging kijken voor een nieuwe muis. (rond een euro of 50)
al snel de G400 en G500 in zicht gekregen. keuze daartussen zou wss g400 worden door de geschreven reviews die hier te vinden zijn.

echter gebruik in ook een Logitec G110 toetsenbord en bij een van de reviews las iets over dat toetsenbord en muis logitec software niet echt lekker samengingen. daarom ging ik opzoek naar een andere muis maar vond er eigenlijk niet echt gek veel.

weet iemand de combi g110 toetsenbord en g400 muis voor problemen zorgt?
misschien zijn er andere muizen die vergelijkbaar met zijn?

ik zag even door de bomen het bos niet meer

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Sommige vinden de Setpoint driver van logitech voor op hun muizen niet goed werken.
zelf heb ik Logtiech G15v1 en Logitech G9 aan me laptop hangen en geen probleem.
Thuis zit ik met Logitech G13 keyboard,Logitech G500 en logitech G930 headset en ook hier geen enkel probleem gevonden in de hardware/software drivers.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:14
Bekijk dit topic eens: Gamingmuizen [Deel 2]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zoals reeds gezegd kun je dat prima verwoorden in Gamingmuizen [Deel 2] :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.