• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Ik heb nu een boxee box, maar eigenlijk ben ik hier niet helemaal tevreden mee.
Ik verdenk het apparaat ervan dat hij mijn internet laat crashen, ik heb soms random dat mijn internet uitvalt als dat ding aan staat. Afijn dat kan ik allemaal gaan onderzoeken enzo, maar eigenlijk wil ik er vanaf omdat hij ook Eredivisie live niet meer stream :(.

Het heet nu overigens Fox sport, maar de video blijft zwart, dus eigenlijk ben ik op zoek naar een goed alternatief.

Ik zoek een mediaspeler met browser + flashspeler die ook gewoon Eredivisie live afspeelt (Foxsport GO)

Wat zijn jullie tips?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Om zelf wat meer onderzoek te doen, met eigen ideeën te komen waarover vervolgens gediscussieerd kan worden. Er wordt op Tweakers wel wat eigen inzet verwacht.

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Het is meer dat ik er niet meer uitkom. Ik heb een boxee box, maar daar werkt de flash speler niet zo lekker blijkbaar want ik kan eredivisie live niet meer streamen via hun JW speler. Ik heb alleen geluid en geen beeld. Dan dacht ik aan Google TV, dan heb je de Play store, maar ik denk dat de Fox sports app (eredivisie) niet beschikbaar is hiervoor want deze is alleen voor tablets en telefoons gemaakt. Ook weet ik niet of de browser wel eredivisie live kan streamen en ik niet hetzelfde probleem heb met de flash player.

Apple TV, goed laten we daar maar niet over beginnen, apple en flash werkt niet zo. Apple heeft wel weer airplay wat inhoud dat ik misschien via de app een wedstrijd op mijn tablet kan kijken en dan via apple tv via airplay op mijn tv kan streamen, maar de vraag is ook of dit werkt.