Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke GT70?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben er eigenlijk wel uit dat ik een MSI GT70 ga kopen, maar nog niet welke versie.

Budget is max 1600, en ik heb er 3 uitgezocht.

- 0NE-881NL (GTX680M)

- 0ND-899NL (GTX675MX) + SSD

- 2OC-013NL (GTX770M)

Ik kan echt niet tussen deze 3 kiezen, de 2OC heeft eerlijk gezegd de minste voorkeur. Dat de andere 2 een Ivy Bridge hebben en een GTX6** kaart maakt me niet echt uit. De keuze is eigenlijk of ik voor die dikke 680 moet gaan of voor de 675 met een SSD, want een SSD vind ik eigenlijk ook heel fijn.

Wat adviseren jullie? Ik moet er op kunnen gamen, AutoCad programma's kunnen draaien en Photoshop op gebruiken

• b0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11 20:45
Alle drie laptops zijn prima voor de door jou genoemde applications. SSD kun je zelf later toevoegen, dus ik zou waarschijnlijk voor de 0NE gaan, ondanks de hoge prijs. Ik merk de SSD alleen wanneer ik de laptop opstart en wanneer ik "grote" spellen speel als Battlefield; het duurt 2 minuten om een map te laden via HDD en via SSD is dat maximaal 30 secs. Op spellen als COD merk ik geen verschil.
Aan jou de keus.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, en hoe zit het met de laadsnelheid als ik grote bestanden moet laden in bijvoorbeeld Solidworks of Photoshop? Merk je de SSD daar ook echt?

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:54:
Ok, en hoe zit het met de laadsnelheid als ik grote bestanden moet laden in bijvoorbeeld Solidworks of Photoshop? Merk je de SSD daar ook echt?
Juist bij dat soort grote bestanden. Kijk maar eens naar dit filmpje: