Dumpert locatie mp4 video's

Pagina: 1
Acties:
  • 1.079 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaisersoze
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-05 17:31
Never mind, got it

[ Voor 91% gewijzigd door kaisersoze op 20-07-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Zouden ze dat waarderen als hun filmpjes zonder opgaaf van redenen ergens worden gebruikt in wat voor een applicatie dan ook?

Volgens mij moet je eerst toestemming vragen. Dit kost namelijk klauwen met bandbreedte. En hun voeren niet voor niets advertenties op bijv de dumpert app op Andriod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-05 14:54
@Jism: Jij gaat wel heel gauw uit van eventuele slechte bedoelingen van kaisersoze. De verantwoordelijkheid over dat hij het wellicht niet gaat gebruiken voor puur en alleen legale doeleinden ligt bij hem.

@TS: Als je in de iOS app zoekt zal dat lastig worden. Zolang de app niet van jou is (dan zou je via de Xcode Organizer kunnen lezen) en de filmpjes niet worden gesaved in de documents-folder van de app ga je ze niet vinden, tenzij je gejailbreakt hebt.

Als je echt heel graag de URL wilt hebben kun je misschien ook je netwerk sniffen, kijken of je kunt ontdekken wat voor streaming-URL's je telefoon gaat halen bij dumpert, en daar dan iets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaisersoze
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-05 17:31
Het is voor eigen gebruik, ik heb geen behoefte om een tweede illegale dumpert op te zetten.

Hoe dan ook, ze bieden meerdere varianten aan. Ik heb het gevonden via geenstijl waarbij de dumpert embeds wel werken op ios apparaten. (Dumpter) zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 18:10
Weet helaas niet wat je preciese vraag was, maar je kan van elk filmpje en plaatje individueel de locatie achterhalen, staat namelijk gewoon in de HTML, bijvoorbeeld
http://media.dumpert.nl/flv/4181ee02_autopilot.flv.flv

Even knutselen met de Chrome (f12) en een url decoder gebruiken. Die zet alle %2 om naar een slash enz.
Soms handig om een filmpje te downloaden.

[ Voor 59% gewijzigd door Takkie op 21-07-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 21:15

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Toch heeft Jism een punt, dit soort topics staan we niet toe volgens Het algemeen beleid #verbodenhacken. Het heeft ook niets te maken met het ontwikkelen van websites. Het gaat daarom ook dicht.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.