Ik wil brochure maken, heeft Tweakers hier een oplossing. Een 60 bladzijdes brochure. Ik heb op Google gekeken en heb niet veel gevonden. Alleen op de studentensite Webklik brochure maken , staat dat Indesign een goed programma is. Maar ook moeilijk in gebruik. Hoe ontwerpen jullie folders of brochures ?
Indesign is the way to go. Is op zich niet een moeilijk programma, je moet de basis alleen even kennen, maar ik denk dat dat met elke software wel zo is. Als je 60 pagina's moet gaan ontwerpen kun je beter maar een programma hebben die wat kan, dan dat je continu aan het kloten bent. Foto's bewerken doe je ook niet met paint
maar goed, indesign is echt niet moeilijk!
Welkom op GoT
Je topicstart is wat karig. Het zou mooi zijn als je wat meer informatie kunt geven wat je zelf al tegen bent gekomen.
WI is trouwens niet het forum waar dit thuishoort. Ik verplaats het topic daarom naar Client Software Algemeen.
Je topicstart is wat karig. Het zou mooi zijn als je wat meer informatie kunt geven wat je zelf al tegen bent gekomen.
WI is trouwens niet het forum waar dit thuishoort. Ik verplaats het topic daarom naar Client Software Algemeen.
Je kunt Scirbus gebruiken als je open source software verkiest: http://scribus.net/canvas/Scribus