Wellicht kunnen jullie mij helpen, en tips geven over het volgende:
En gemakshalve de klant een aantal dagen na het betalen van de 'totaal' rekening gewoon maar even afsluit?
Ik heb al op meerdere manieren de klantenservice benaderd, maar blijkbaar is dit zeer lastige materie.
Antwoord Hollands nieuwe:Enige tijd geleden ontvingen wij een brief met daarin de laatste aanmaning.
Hierin stond vermeld dat wij via de klantenservice contact met jullie moesten opnemen "met hier in vermeld dat het om de laatste aanmaning ging" om een nieuwe hyperlink te ontvangen waarin totaal openstaande kosten verwerk zouden zijn, om weer aangesloten te worden.
Dit hebben wij gedaan.
En betaald '3 juni 2013' betaald. (via Ideal)
Echter, '10-jun werd mijn moeder wederom afgesloten. Wegens een nog te betalen rekening.
Opmerkelijk, aangezien wij de laatst mogelijk totaal rekening door jullie hebben laten verwerken.
Het is toch vreemd dat een bedrijf als hollandsnieuwe niet in staat is om een correcte 'totaal' nog openstaande rekening te maken?Bedankt voor je email.
Helaas valt hier niet over te dicusseren.
Zoals mij collega’s eerder hebben aangegeven ben je twee keer afgesloten. Het gaat om de volgende bedragen 80.50euro en 33.50 euro. Deze heb je beide betaald via een betalinglink. Daarop stond toen ook een bedrag van 10 euro heraansluitkosten. Deze kosten kunnen niet terug gestort worden
Het spijt me je niet anders te kunnen berichten.
En gemakshalve de klant een aantal dagen na het betalen van de 'totaal' rekening gewoon maar even afsluit?
Ik heb al op meerdere manieren de klantenservice benaderd, maar blijkbaar is dit zeer lastige materie.