Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop voor school

Pagina: 1
Acties:

• boemanown
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-11 20:01
hoi,

ik ga dit jaar beginnen op het mbo medewerker ict beheerder.
dus ik wil graag een goede laptop en ook om een beetje goed te kunnen gamen.

door school zijn er een paar eisen op gelegd.
de netwerkkaart moet voldoen aan: WiFi 802.11abgn (dual-band) en 802.1x WLAN authenticatie.

ik heb zelf al even gezocht naar een laptop en kwam ik uit bij: Acer Aspire V3-771G-736b8G75Maii

zelf kon ik er niet achter komen of deze laptop dit ondersteunt.

als deze laptop dit niet ondersteunt heeft u dan advies voor een andere laptop.

k wil maximaal 800 euro er aan uit geven.
met het liefst een intel I5 processor en 8 GB geheugen en een goede videokaart.

alvast bedankt _/-\o_

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:17
elke moderne laptop met wifi slikt dat, dus dat is geen issue.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 13:28
Je kan altijd eens kijken naar de HP-ProBook lijn. Een goede videokaart, wat wil je daar mee bereiken? Ik heb een soortgelijke opleiding gedaan, en ik kan je alleen maar zeggen dat je daardoor meer gaat gamen ;)

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Gamen verkort slechts te levensduur van laptops. Laat dat gamen maar over aan een desktop of console ;) Pak inderdaad meer iets met meer cpu power en meer ram, dan te gaan blindstaren op een videokaart die tijdens je opleiding volkomen nutteloos zal blijken ;) (Student HBO ICT-Beheer spreekt uit ervaring).

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Lenovo Y500. Daar kan je wel een leuk spelletje op doen, en heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding.