• xxmarijn
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-04-2025
hoi forum

Ik ben een computer aan het bouwen waarmee ik films, muziek en mijn lampen etc kan bedienen. Aan deze computer wil Ik graag een touchscreen hangen welke ik in een muur wil plaatsen. Vanaf deze touchscreen kan ik dan makkelijk alles bedienen.

Nu ben ik dus op zoek naar een goed touchscreen beeldscherm welke ik kan inbouwen.

Eisen:
  • geen (naarvoor)uitstekende rand
  • +/- 14 inch
  • Breedbeeld
  • minimaal 720p
alvast bedankt :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Kan je niet beter daar gewoon een tablet voor gebruiken? Je wil het als interface gebruiken, dus als zijnde een afstandsbedieningen voor HTPC-software lijkt me ook daar prima voor. Tablet zal denk ik goedkoper zijn dan een touchscreen scherm.

Ey!! Macarena \o/

• xxmarijn
RaZ schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:13:
Kan je niet beter daar gewoon een tablet voor gebruiken? Je wil het als interface gebruiken, dus als zijnde een afstandsbedieningen voor HTPC-software lijkt me ook daar prima voor. Tablet zal denk ik goedkoper zijn dan een touchscreen scherm.
Hoi,

bedankt voor de snelle reactie

Dat heb ik al geprobeerd. Ik heb al een windows tablet geprobeerd maar die waren te klein om bijv, op het kruisje te drukken.
nu hebben we een android tablet maar die communiceerd niet fijn met windows en nog wel wat meer problemen.
dus ik dacht, als ik nou een beeldscherm met een pc er achter neem, dan heb ik meer snelheid, groter beeld en betere massa opslag.

• xxmarijn
ik denk dat k iets heb!
http://r.twenga.nl/g3.php...TQ5MDUxNmMyMmZkMWYz&dac=0

wat denken jullie er van?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat kan toch goedkoper? http://tweakers.net/categ...wsQXRZYo6SlZKJobGBUm1tLQA

EDIT: Ik ga hier ook mee bezig de komende weken. Ik heb een tweedehands touchscreen van ELO, een 15". Samen met een laptop wil ik hier een lapmod van maken en daarmee ook een en ander in de gaten gaan houden. De domotica is voor later. Ik ben alleen aan het kijken naar de opmaak van datgene wat er op het scherm moet komen.

Hoe doe jij dat?

[ Voor 50% gewijzigd door sypie op 20-07-2013 19:25 ]

• xxmarijn
.

[ Voor 99% gewijzigd door xxmarijn op 20-07-2013 19:29 ]

• sypie
  • Niet online

• xxmarijn
[b][message=40589111,noline]

EDIT: Ik ga hier ook mee bezig de komende weken. Ik heb een tweedehands touchscreen van ELO, een 15". Samen met een laptop wil ik hier een lapmod van maken en daarmee ook een en ander in de gaten gaan houden. De domotica is voor later. Ik ben alleen aan het kijken naar de opmaak van datgene wat er op het scherm moet komen.

Hoe doe jij dat?
Ik ga uit van een windows 8 system zodat veel meer mogenlijk is.

Ik ben meer opzoek naar een beedscherm die een platte rand heeft die gelijk loopt met mijn beedscherm zodat ik makkelijker in de hoekjes kan, want dat is uit ervaring een heel groot probleem.
Maar als je een 11 inch of kleiner beeldscherm neemt zou ik geen windows nemen. (ook uit evaring).

• sypie
  • Niet online
Ik heb al besloten dat ik de ELO die ik in huis heb ga demonteren en er een mooi raamwerk van hout omheen ga maken, dit zodat ik ook dichter in de hoekjes kan komen én zodat het er strakker uit gaat zien als ik het heb ingebouwd.

• xxmarijn
sypie schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:40:
Ik heb al besloten dat ik de ELO die ik in huis heb ga demonteren en er een mooi raamwerk van hout omheen ga maken, dit zodat ik ook dichter in de hoekjes kan komen én zodat het er strakker uit gaat zien als ik het heb ingebouwd.
nice :)

• sypie
  • Niet online
Ik zit op dit moment alleen met een probleem: mijn moederbord wil niet doorstarten zonder laptopdisplay aangesloten, met een externe monitor er aan. Ik moet dus écht gaan modden met dit spul.
Pagina: 1