[Android/iOs] Reign of Dragons

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Ik ben geen topic tegengekomen over dit spel en weet ook niet zeker of hij hier terecht hoort.

Reign of Dragons is een spel van Gree Inc.
Door kaarten te verzamelen van monsters kun je conquests doen en experience verzamelen om levels te verkrijgen.
Deze kaarten hebben zelf eigenschappen als attack en defence, levels, rarity ratings en een evolutie-lijn.

Attack en defence zijn vrij straight-forward en gaan omhoog wanneer je het monster leveled of evolueert.
Ook de levels zijn vrij makkelijk. Iedere kaart heeft een eigen max level gebaseerd op de rarity en verkrijgt die levels via de optie Enhance.
De rarity-ratings gaan van 1 ster tot 7 sterren.
Evolueren gebeurt door 2 kaarten uit dezelfde lijn te combineren waarbij de base-kaart blijft bestaan en evolueert in de volgende kaart in die lijn.

Iedereen kan recruiten d.m.v. een referral code.

Verdere en gedetailleerde informatie is te vinden op de wikia-page en op de site zelf.

[ Voor 1% gewijzigd door Gropah op 21-07-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Even een kleine heads up: referentie codes worden op Tweakers niet gewaardeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Nazanir op 21-07-2013 12:43 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Nazanir schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 16:58:
Even een kleine heads up: referentie codes worden op Tweakers niet gewaardeerd.
Als dit inderdaad als een groot probleem word gezien door de mod's, hoop ik daar zo snel mogelijk iets van te horen en dan verander ik het naar gelang de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bij deze hoor je wat van de mods. Referals zijn inderdaad niet toegestaan. Een topic over dit spel natuurlijk wel. Zou je de TS ook wat uit kunnen breiden met iets meer info over het spel, zodat iedereen heel makkelijk kan zien waar het om draait? Dan ben ik helemaal blij :)

[ Voor 39% gewijzigd door Gropah op 21-07-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Gropah schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:56:
[mbr]Bij deze hoor je wat van de mods. Referals zijn inderdaad niet toegestaan. Een topic over dit spel natuurlijk wel. Zou je de TS ook wat uit kunnen breiden met iets meer info over het spel, zodat iedereen heel makkelijk kan zien waar het om draait? Dan ben ik helemaal blij :)[/]
Dat is zeer duidelijk ;)
Wanneer ik wat meer tijd heb zal ik dit topic zeker uitbreiden.
Mag ik vragen waarom referral codes niet zijn toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
offtopic:
dan heb je in no time 23 posts met als enige "toevoeging" een linkje zodat ze er zelf beter van worden. Heeft de rest niks aan, dus topicvervuiling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Lijkt dit een beetje op rage of bahamut? Ik heb namelijk nooit begrepen wat daar leuk aan is. Het enige wat ik deed is willekeurig klikken op het scherm (maakt echt niet uit waar) en dan versla je monsters? En na zoveel keer krijg je nieuwe kaarten (monsters) of kaarten waarmee je je bestaande kaarten kan upgraden. Dat klinkt leuk. Maar daarna dacht ik in magic the gathering style een mooi deck te samenstellen en de strijd eens aan te gaan. Daar zag ik echter niks van terug (of ik heb het gemist)

Ik ben toen op internet gaan kijken en iedereen is er lyrisch over en ik begrijp het nog steeds niet.

Dus heb ik mij er maar bij neergelegd dat het niet mijn ding is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Wat ik zo 1-2-3 begrijp van jouw uitleg over Rage of Bahamut komt het aardig overeen.
Het liefst had ik ook een magic-achtige game gehad.
Maar ik moet nageven dat Reign of Dragons behoorlijk goed uitgewerkt is.
Ik beleef er wel wat plezier aan en dat is voldoende voor mij ;)
Pagina: 1