wat is de beste i5 processor

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views

• cpt-tankbuster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-03-2023
ik wil graag de beste i5 processor kopen die der is ,
maar weet niet welke dat is

bedankt voor julie help !

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De Core i5 die het beste bij je wensen en budget past. En voor de rest: http://tweakers.net/pricewatch/

https://discord.com/invite/tweakers

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-01 18:57

mirno

私の名前はMirnoです

Er zit qua prestaties weinig verschil in.
Als je niet wilt overklokken, neem dan de goedkoopste van de Haswell generatie: i5 4430.
Wil je wel overklokken: i5 4670k.
Ik raad de i5 4450 aan

我的名字是Mirno

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Hoe weet je dat je de beste i5 wil, terwijl je niet weet welke dat eigenlijk is?

Verder staan alle modellen gewoon hier. Sorteren op snelheid geeft een aardig beeld van welke "de beste" is (waarbij dualcores afvallen), en bij gelijke snelheid is de nieuwere iets "beter" (wat onmerkbare features en iets zuiniger).

"Goed" tussen aanhalingstekens want dat ligt er ook maar aan wat je bedoelt. Voor een office-en-mail-pc is een energiezuinige beter, met een beperkt budget is een net-niet-topmodel beter, en als je niet gaat overklokker en geen IGP gebruikt heb je ook geen K-model nodig.

[ Voor 8% gewijzigd door bwerg op 19-07-2013 20:41 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 00:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ten eerste: Welkom op GoT :w

Om vervolgens ter zake te komen
Je andere twee topics heb ik iets vluchtiger gesloten, hier een wat serieuzer antwoord.

Voordat je hier een topic opent verwachten we van Tweakers dat ze wat eigen onderzoek hebben gedaan. Het internet afgezocht, producten vergeleken, waar mogelijk een review gelezen, dat soort zaken. Een vraag naar de krachtigste Intel Core i5 processor van dit moment kun je bijvoorbeeld veel sneller beantwoorden door zelf even op zoek te gaan via een zoekmachine of de lijsten van Intel zelf en die op Wikipedia in te duiken.

Ik stel voor dat je Het algemeen beleid even doorneemt, en dan met name het deel over het openen van een topic. Dan weet je waar je de volgende keer op kan letten, zodat je volgende topic een stuk interessanter zal zijn en hopelijk tot een concreet nuttig antwoord voor je kan komen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.