The Sims (3) versies zitten raar in elkaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 14:16

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Ik wilde De Sims reeks in de pricewatch wat extra info geven, maar kwam tot de conclusie dat er te veel dingen zijn die ik niet kan veranderen. De hele Sims reeks zit namelijk een beetje raar in elkaar op pricewatch. Daarom zet ik het maar hier neer. Kijk ten eerste even naar de screenshot hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/pa8qkr17b/thesimspricewatch.png

Sims 3 heeft natuurlijk ontzettend veel uitbreidingen. Maar zoals op de screenshot te zien worden uitbreidingen gecombineerd met andere console versies.
Beetje raar, want van The Sims 3: Pets (ook wel De Sims 3: Beestebende) heb je ook een PS3, Xbox, 3DS en PC versie.

Daarnaast worden verschillende methodes gebruikt om uitbreidingen te weergeven:

The Sims 3: Uitbreidingsnaam
The Sims 3 Uitbreidingsnaam
The Sims 3 - Uitbreidingsnaam

Ik zelf zou de eerste methode hanteren met de dubbelepunt. Dit wordt standaard bij de meeste games gebruikt.

Daarnaast worden de Engelse en Nederlandse naamgeving door elkaar heen gebruikt. Nu staat er bijvoorbeeld:

'The Sims 3: Supersnelle Accessoires' in plaats van
'De Sims 3: Supersnelle Accessoires' of 'The Sims 3: Fast Lane Stuff'.

The Sims, is logischer, want zo heet het spel. Maar het is me op het moment niet duidelijk of er echt onderscheidt wordt gemaakt tussen de Engelse en Nederlandse versie. Zo heb je bijvoorbeeld:
De Sims 3: Beestebende en The Sims 3: Pets. Deze games zijn eigenlijk identiek. Behalve dat de ene met een Nederlands hoesje komt en de ander met een Engels hoesje.

Overigens zijn The Sims en The Sims 2 (en alle toebehorende uitbreidingen) ontwikkeld door Maxis.
The Sims 3 en de uitbreidingen zijn ontwikkeld door The Sims Studio (en ook Sims Middeleeuwen en Sims 4).

[ Voor 10% gewijzigd door Hedva op 19-07-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hmm, is inderdaad niet handig. Ik ga na het weekend ermee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Ik bump deze toch nog eventjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dit is niet het enige. De opties waaruit je kunt kiezen worden ook nooit vernieuwd. Zoals wie de ontwikkelaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Oeps, dit is aan mijn aandacht ontsnapt, bedankt voor de bump :) Ik werk dit weekend nog een paar uurtjes thuis, maar ik weet niet zeker of het mij gaat lukken (@ HQ werk ik met 3 schermen en hier op 1 laptopscherm met lage resolutie, ik raak dus al gauw de weg kwijt in alle overlappende vensters :p). Mocht het mij niet lukken, geef ik het door aan mijn collega's, aangezien ik volgende week een weekje met vakantie ben. Ik houd je op de hoogte in ieder geval :)

bookmark gemaakt zodat ik het in ieder geval meteen zie als ik mijn browser open :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik ben even door De Sims 3 heen gelopen en het was inderdaad een aardige puinzooi, ik heb alles even uit elkaar getrokken.

Het waren veelal verschillende producten en niet uitvoeringen, verder heb ik op de eans gezocht en de NL versies kwamen het eerst naar voren.

Ik heb dus gekozen voor De Sims 3: Uitbreidingsnaam.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag.

http://tweakers.net/price...QmlxQDxQsS01ODM6uAoqYGtQA

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Kijk helemaal top! Ziet er veel duidelijker en overzichtelijker uit :)
Pagina: 1