Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01-2023
Hallo forumleden,

ik heb zojuist een nieuwe tv gekocht maar mijn CI module wil niet werken. Had hiervoor een Samsung met CI en de CI deed het gewoon (de rest van de tv helaas niet dus heb een nieuwe gekocht). Nu doe ik de CI module in de Sony tv en ik krijg een melding "CA-module niet toegestaan voor deze service". Het toestel is volgens ziggo wel ondersteund maar toch wil hij niet werken. Heb al software update uitgevoerd maar dat mocht niet baten.

Doe ik iets verkeerd? weet iemand de oplossing?

bij het instellen vindt hij ook gewoon alle 300 kanalen en is alles succesvol. ik heb alleen nederland 1 en ziggo kanaal 11/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-dgrt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-06 20:52
Meest waarschijnlijk is de versie op de CI module een, nu, te oude versie is. Je kunt kijken of er een nieuwe software versie voor module is. Maar denk dat je aan een nieuwe module moet. Ik vermoed dat je nu een Neotion hebt met ondersteuning voor ci+ 1.2

Met de nieuwe Smit module versie 1.3, waar ook interactief ondersteuning in zit, zal de tv, naar allerwaarschijnlijkheid, weer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
auw.... das balen!

hoe check ik voor updates voor zo'n module?

het is nu een (ik type ff alles wat ik zie staan): irdeto Secure Plus @smit module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-dgrt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-06 20:52
Doorgaans in het systeemmenu of dvb-c instelmenu. Je kunt dan vaak info en versie van de software zien en checken voor update.

Had overgens verwacht dat de Smit module het wel zou doen in de Sony. Maar de Sony is een 2013 model en in de komende weken/maanden gaat men bij Ziggo interactief via de module's met versie 1.3 uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
hm dan ga ik ff contact opnemen met ziggo over hoe en wat want ik koop liever geen nieuwe module natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
opgelost!
Cam module update binnen het menu digitale instellingen uitgevoerd en hij werkt.

ik heb nu dus een oude smit module (waars 1.2) werkend op een sony tv uit 2013 (mocht iemand hier ooit terecht komen vanuit google)

[ Voor 79% gewijzigd door jorisvo op 05-08-2013 21:35 ]

Pagina: 1