Hoe kan ik, als gewone tweakers bezoeker, 2 de zelfde producten koppelen in de pricewatch. Ik weet dat ik de specificaties kan veranderen enzo, maar ik kan nergens vinden van: "dit is een duplicate, merge met een ander product"
Voorbeeldje:
pricewatch: Sonic And The Secret Rings, Wii
pricewatch: Sonic and The Secret Rings, Wii
Daarnaast nog een vraagje, hoe kan je bij bestaande producten in de pricewatch een afbeelding toevoegen? Dat kan ik momenteel ook niet vinden.
Bijvoorbeeld bij één van de bovenstaande deze afbeelding toevoegen:
Owja, en ik krijg nu ook een error als ik bij de ene een EAN code wil toevoegen. Dit spel heeft bijvoorbeeld 2 EAN codes. 5060138431355 en 5060138430860. Maar als ik één van de codes bij de andere erbij zet krijg ik een error van: Jammer, maar deze code is al voor een ander product gebruikt.
Voorbeeldje:
pricewatch: Sonic And The Secret Rings, Wii
pricewatch: Sonic and The Secret Rings, Wii
Daarnaast nog een vraagje, hoe kan je bij bestaande producten in de pricewatch een afbeelding toevoegen? Dat kan ik momenteel ook niet vinden.
Bijvoorbeeld bij één van de bovenstaande deze afbeelding toevoegen:

Owja, en ik krijg nu ook een error als ik bij de ene een EAN code wil toevoegen. Dit spel heeft bijvoorbeeld 2 EAN codes. 5060138431355 en 5060138430860. Maar als ik één van de codes bij de andere erbij zet krijg ik een error van: Jammer, maar deze code is al voor een ander product gebruikt.