Beste tweakers,
mijn zusje gaat binnenkort op kamers en goede broer dat ik ben wil ik haar een leuke tv cadeau doen. Haar kamer is erg klein dus de tv mag absoluut niet groot zijn.
Op basis daarvan ben ik op de volgende eisen uitgekomen:
- Minimaal 20", maximaal 27".
- Full HD
- Coax aansluiting
- HDMI
- VGA
- Budget tot 200 euro (liefst lager natuurlijk!)
Gebruik:
- Tv kijken (niet bijzonder veel)
- Gebruik als extra monitor voor aan de laptop (via HDMI) (regelmatig)
- Later series/films kijken via een mediaplayer via HDMI (niet bijzonder veel)
Er zal in eerste instantie geen decoder/smartcard worden gebruikt, daarom is die COAX aansluiting wel echt een harde eis.
Ik heb wat zitten googelen op de verschillende DVB types en kom erop uit (correct me if I'm wrong) dat als het scherm DVB-C heeft er een COAX kabel in kan worden geplugt en er daarmee (zonder decoder of insteekmodule) tv kan worden gekeken.
Nu heb ik natuurlijk zelf rond zitten kijken naar de mogelijke televisies en ik kom op deze shortlist uit:
Nu loop ik een beetje vast. De Samsung is het goedkoopst en de Syncmaster serie heeft een goede naam. Ik ben echter niet genoeg thuis in televisies om zeker te weten dat ik hiermee de beste keus heb.
Hebben jullie nog ideeën voor alternatieven?
Thanks voor het meedenken!
Wouter
(Oops, verkeerde forum. Topicreport ingestuurd om te verplaatsen naar de juiste)
mijn zusje gaat binnenkort op kamers en goede broer dat ik ben wil ik haar een leuke tv cadeau doen. Haar kamer is erg klein dus de tv mag absoluut niet groot zijn.
Op basis daarvan ben ik op de volgende eisen uitgekomen:
- Minimaal 20", maximaal 27".
- Full HD
- Coax aansluiting
- HDMI
- VGA
- Budget tot 200 euro (liefst lager natuurlijk!)
Gebruik:
- Tv kijken (niet bijzonder veel)
- Gebruik als extra monitor voor aan de laptop (via HDMI) (regelmatig)
- Later series/films kijken via een mediaplayer via HDMI (niet bijzonder veel)
Er zal in eerste instantie geen decoder/smartcard worden gebruikt, daarom is die COAX aansluiting wel echt een harde eis.
Ik heb wat zitten googelen op de verschillende DVB types en kom erop uit (correct me if I'm wrong) dat als het scherm DVB-C heeft er een COAX kabel in kan worden geplugt en er daarmee (zonder decoder of insteekmodule) tv kan worden gekeken.
Nu heb ik natuurlijk zelf rond zitten kijken naar de mogelijke televisies en ik kom op deze shortlist uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Haier LE22G610CF Zwart | € 166,02 | € 166,02 |
| 1 | LG 22MA53 Zwart | € 188,84 | € 188,84 |
| 1 | Philips 22PFL3207H | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Samsung T22B300EW | € 158,45 | € 158,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 712,31 | |
Nu loop ik een beetje vast. De Samsung is het goedkoopst en de Syncmaster serie heeft een goede naam. Ik ben echter niet genoeg thuis in televisies om zeker te weten dat ik hiermee de beste keus heb.
Hebben jullie nog ideeën voor alternatieven?
Thanks voor het meedenken!
Wouter
(Oops, verkeerde forum. Topicreport ingestuurd om te verplaatsen naar de juiste)