Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag over APC Smart ups 5000

Pagina: 1
Acties:

• PaulNellen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-05-2024
Allen,

Zojuist heb ik een APS Smart Ups 5000 inc battery pack opgezet en aangesloten.
Het gaat om deze UPS:

Afbeeldingslocatie: http://inetco.com.vn/images/data/big/1_201032617649_SURTD5000RMXLI.jpg

Helaas geeft de UPS na het aansluiten geen teken van leven op kleine herhalende piepjes na.
Nu kan ik me voorstellen dat de batterijen het gewoon niet meer doen omdat deze al een hele tijd uit heeft gestaan. Een batterij kan volgens mij ook vast roesten nadat ze een hele tijd niet gebruikt zijn.

Doordat de UPS niet meer aanslaat heb ik ook niet de mogelijkheid om te bekijken waar de fout zit.
Hebben jullie nog tips waar mee ik iets kan?

Paul

Verwijderd

Heb je de handleiding al doorgenomen en de bedrading gecontroleerd? Welke piepjes code krijg je en wat heb je verder al opgezocht? Je kan altijd contact opnemen met de producent lijkt mij?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:13

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Als de accu niet is losgehaald tijdens opslag, dan is 'ie nu zover leeggelopen dat 'ie waarschijnlijk dood is. Ik weet van sommige smart ups'en van APC dat ze niets meer doen als de accu dood is.

Je kunt even de multimeter op de accu zetten.

Hier stond een dode link.

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 13:15
De kans is inderdaad groot dat de accu's dood zijn, en die hebben gewoon hun tijd nodig voordat ze weer in de lucht komen.

ALL LEDS ARE OFF AND THE UPS IS PLUGGED INTO A WALL OUTLET
Problem: The UPS is shut down or the battery is discharged from an extended outage.
Solution: None. The UPS will return to normal operation when the power is restored and the battery has a sufficient charge.