Eind vorig jaar heb ik een HTC One X+ gekocht, hierbij zat ook een DrDre Beats earplugs inbegrepen. Ik ben nu 8+ maanden verder, en heb ondertussen een waslijst aan tickets van HTC. hieronder de lijst met exacte reparaties:
Note: Ik kleur dus nog netjes binnen de proces lijntjes van HTC, aangezien mijn telefoon 'pas' 2x kapot is en mijn headsets 'netjes' elke keer worden omgeruild.
Tijdens het contact met de helpdesk heb ik ook aangegeven dat dat het mij niet persee om die € 6,95 gaat om het op te sturen, het gaat mij echt om het punt dat ik weet dat de volgende earplugs ook weer stuk gaan aangezien die productielijn brak lijkt en ik daar niet voor wil blijven betalen. ik vind dat HTC daar de kosten voor moet dragen, niet ik. Naast de principe kwestie vind ik ook dat HTC iets coulanter mag zijn met een klant die, destijds, het duurste HTC product beschikbaar heeft gekocht en ondertussen voor de 6e keer het reparatie proces in gaat. Tijdens de reparaties van mijn earplugs heb ik ook nog geprobeerd om, eventueen tegen betaling, een nieuwere serie te krijgen, ipv een reparatie aangezien op de Beats site ondertussen een nieuwere versie was verschenen, het antwoord van HTC; In gedachte houdend dat er nieuwe versies op de beats site staan en HTC deels eigenaar is van Beats Audio, lees ik hier dus tussen de regeltjes door dat de oudere versies gedumpt worden via nieuwe HTC toestellen. Of, nog erger, ze hebben een goedekope (lees: brakke) Beats lijn gemaakt, om te leveren bij HTC toestellen. Met dit verhaal wil ik bereiken dat mensen weten hoe HTC over je denkt en met je omgaat. Het maakt niet uit hoe logisch of compleet je verhaal is, het bedrijf gaat gebogen onder procesjes en daarbij ben je als klant dus gewoon een nummer. Ik heb nog wel een paar vragen, en hoop dat een tweaker dat weet; Een HTC medewerker gaf mij aan dat ik garantie heb vanaf het moment dat mijn headsets geleverd zijn, zelfs na een complete vervanging tijdens reparatie. Ik dacht dat ik garantie hoor de krijgen op een reparatie/vervanging. Wat inhoud dat ik steeds weer een jaar garantie zou krijgen na een vervangen. Iemand ervaring hiermee? Ik voel me ernstig in de steek gelaten door HTC, wat ik al aangaf; het gaat me niet om geld. Puur om service. Blijkbaar ben je dus een nummer bij HTC, ipv een klant. Weet iemand hoe ik bij HTC nog aan kan kaarten dat ik geen euro wil betalen voor producten die niet goed werken? Zijn er nog meer mensen met dit soort ervaringen bij HTC, of eventuele tip&tricks voor dit soort situaties? |
"Secrets are only secrets if they are secret."