Ik gebruik sinds een paar maanden Windows 8 op mijn desktop, aan het begin liep die geheel vlekkeloos, echter merk ik sinds een paar weken dat hij af en toe absurd traag is, we hebben het hier echt over niet vooruit te branden, bijvoorbeeld je explorer openen en gewoon een minuut moeten wachten, dit terwijl ander keren dit gewoon zoals moet, direct opstart.
Ik gebruik hem vrijwel alleen voor gamen (voor browsen, skype, office enz gebruik ik mijn laptop), tevens lijkt dit echt random te gebeuren, zo starte ik hem net op en het duurde een eeuwigheid om wat aan de gang te krijgen, terwijl mijn task manager niets liet zien wat dit kon veroorzaken.
Wanneer die zo traag reageerd, doet die dat ook met alles, dus ga ik naar de metro interface dan duurt dit lang (of hij gaat direct maar reageert dan niet), ga ik muziek afluisteren via de speler van Win8, dan duurt dit ook rustig een minuut voordat die iets doet, verschil is dan ook dat het lang duurt voordat hij mijn muziek ziet.
Virusscanner heb ik natuurlijk gedraaid en harddisk is gedefragmenteerd.
Specs:
AMD Phenom II x3 710 (2.6)
Asus Radeon 4890
4 gig geheugen
En het gebruikelijke spul.
Iemand een idee waardoor dit komt?
Ik gebruik hem vrijwel alleen voor gamen (voor browsen, skype, office enz gebruik ik mijn laptop), tevens lijkt dit echt random te gebeuren, zo starte ik hem net op en het duurde een eeuwigheid om wat aan de gang te krijgen, terwijl mijn task manager niets liet zien wat dit kon veroorzaken.
Wanneer die zo traag reageerd, doet die dat ook met alles, dus ga ik naar de metro interface dan duurt dit lang (of hij gaat direct maar reageert dan niet), ga ik muziek afluisteren via de speler van Win8, dan duurt dit ook rustig een minuut voordat die iets doet, verschil is dan ook dat het lang duurt voordat hij mijn muziek ziet.
Virusscanner heb ik natuurlijk gedraaid en harddisk is gedefragmenteerd.
Specs:
AMD Phenom II x3 710 (2.6)
Asus Radeon 4890
4 gig geheugen
En het gebruikelijke spul.
Iemand een idee waardoor dit komt?
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900