Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vier Wii U-games van Nintendo

Pagina: 1
Acties:

• mddd
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Op pagina 'doorzichtig' staat:
Het is echter wel de eerste 3d Mario-game voor de Wii en daarmee een goede aanvulling op het vorig jaar verschenen New Super Mario Bros. U.
Dit is natuurlijk niet correct, er waren al meerdere 3d Mario games voor Wii. Ik neem aan dat hier wordt bedoeld de eerste voor de Wii U?

PV : 4650 Wp : 15 x AEG AS-M60XB-310 + GoodWe 4200D-NS : PVOutput

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Klopt, fixed!

Ik ben helemaal geen stagiair

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-11 12:36
[...] Die achterstand wil de consolebouwer de komende maanden inhalen. Zeer binnenkort verschijnen al New Super Luigi U, een uitbreiding voor New Super Mario Bros. U [...]
Ik weet niet onder welke steen deze reviewer gelegen heeft, maar New Super Luigi U is vandaag precies een maand te downloaden in de Nintendo e-Shop. :P Bron

[ Voor 10% gewijzigd door KoploperMau op 19-07-2013 10:33 ]

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verder is Super Mario 3D World de eerste Mario-game in 3d die in multiplayer gespeeld kan worden, hoewel het uiteraard niet de allereerste Mario-game is waarin dat kan.
Die zin is erg onduidelijk. Wordt er bedoelt dat het niet de allereerste Mario-game (niet in 3d) is waarin multiplayer gespeeld kan worden?

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
New Super Luigi U aangepast, die Super Mario-zin niet: het is idd precies zoals je omschrijft.