Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt een nitwit op dit gebied. Ik ben bijna 40 en moet voor het eerst in mijn leven een prive telefoon gaan aanschaffen. Tot nu toe altijd zakelijk gehad en dus geen keus en nu enorm veel keus.

Mijn huidige toestel van de baas is een iPhone 5 met Vodafone zakelijk.
Ik hoef niet perse weer een iPhone en vind de 5 eigenlijk te duur.

Ik wil ermee kunnen mailen, internetten, gebruik een aantal apps frequent zoals spelletjes, facebook, forum app, etc.

Ik wil graag dat het toestel makkelijk in gebruik en snel is, niet te groot en niet te zwaar. En liefst ook niet te duur. Ik denk aan een telfort abonnement met 500 of 1000 MB bundel.

Wel toestel kunnen jullie me aanraden?

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-11 22:20

Jiffy

God, you're ugly!

Definieer 'niet te duur'.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-11 11:04
Heb je ook nagedacht of je wel/niet een lease toestel wil? Telfort is lease nl.
Of wil je een sim-only en dan toestel los kopen?

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Wat Jiffy al zegt, wat vind je te duur?
Om je dan alvast een beetje opweg te helpen:
reviews: Grote test: de populairste Androids tussen 200 en 350 euro

Zelf heb ik de HTC One S en die bevalt wel. Het enige nadeel eraan vind ik dat je er geen micro SD kaart kan instoppen.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Recente iphones zijn dus bijna altijd duur. dus kom je vrijwel zeker uit bij een android of nokiawinphone. Wat MLPN zegt dus.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Ik zie dat je bepaalde apps/speletjes regelmatig gebruikt. Zou je voor een Windows Phone of Android gaan is het de moeite waard te controleren of diezelfde apps daar ook beschikbaar zijn (met name Windows Phone heeft een wat kleiner assortiment, maar vaak wel een alternatieve app als die ene er niet bij zit. Overigens idem bij Android als een app mist is er een alternatief wat hetzelfde doet).

Verder mis ik iets over formaat, als je de iPhone 5 als referentie neemt en je voorgaande toestellen, wil je dan dat formaat, groter of kleiner?

Gewoon voor de vuist weg, neem een top model van vorig jaar en je kunt leuk mee en het scheelt knaken. Bijvoorbeeld een veel verkocht toestel als de Samsung Galaxy S3 kun je veel plezier van hebben plus aftermarket is er van alles voor te krijgen simpelweg omdat hij veel verkocht is en nog steeds wordt.

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:21
Ligt er een beetje aan welk besturingssysteem je wil. Als je Android wil, zou ik voor de LG Nexus 4 gaan. Kost zo rond de €350 in Nederland, bij de Mediamarkt in Duitsland €330. Mocht je Windows Phone willen, dan zou ik voor de Lumia 920 gaan. Kost in Nederland zo rond de €330.

Het zijn allebei goede toestellen :)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kijk voor de aardigheid ook even naar de Chinese merken. Deze bieden net zoveel functies voor veel minder geld. De kwaliteit is over het algemeen net zo goed als de duurdere merken.
Pagina: 1