Ik probeer het nogmaals want vind het eeen beetje kinderachtig dat je de topic sluit alleen omdat ik echt als grap erbij typte dat ik er te lui voor was. Dus nogmaals mijn vraag:
Zodra je een pc voorzien hebt van een OS, in dit geval Win8 Enterprise dan kun je daarvan een image maken met bv Ghost.
Gaat er iets fout..stickie erin..image terug zetten klaar.
Ik zou willen weten of dit ook remote kan? Dus...kan ik bv de image die ik gemaakt hebt met Ghost op de server zetten (Win2012 standaard) en als er dan iets fout gaat hem terugzetten?
Vroegâh had je daar een RIS server voor maar ik weet niet of dat bestaat
>>Update>> Inderdaad heeft W2K12 RIS maar nu onder de naam RDS. Daar kom ik dus wel uit.
Echter...kan ik daarmee ook een image terugzetten die ik met een image tool gemaakt heb?
Hopelijk weet iemand dit.
Zodra je een pc voorzien hebt van een OS, in dit geval Win8 Enterprise dan kun je daarvan een image maken met bv Ghost.
Gaat er iets fout..stickie erin..image terug zetten klaar.
Ik zou willen weten of dit ook remote kan? Dus...kan ik bv de image die ik gemaakt hebt met Ghost op de server zetten (Win2012 standaard) en als er dan iets fout gaat hem terugzetten?
Vroegâh had je daar een RIS server voor maar ik weet niet of dat bestaat
>>Update>> Inderdaad heeft W2K12 RIS maar nu onder de naam RDS. Daar kom ik dus wel uit.
Echter...kan ik daarmee ook een image terugzetten die ik met een image tool gemaakt heb?
Hopelijk weet iemand dit.