Zoals de titel al zegt is MW3 nu voor de helft v/d prijs te koop in Steam. Ik heb alleen ervaring met COD4 (geweldig!) en BO2 (kut). Wat moet ik bij MW3 verwachten, is dat meer zoals COD4 of meer zoals BO2? En nog belangrijker, zijn er uberhaupt nog genoeg spelers online dat het de moeite waard is om te kopen?
Als ik jou was zou ik een kijkje nemen in het MW3 topic en kijken wat de mensen ervan vinden en daar je vraag stellen. Dat topic is hier te vinden: Klik
Als je BO2 kut vindt, dan ga je MW3 nog kutter vinden.
Hack festijn, zou het niet doen.
Verwijderd
Deze vraag hoort dus in het shopping forum of beter nog, Steam summersale topic?
Source: Steam, zo kan je hem dus zelf testenCall of Duty®: Modern Warfare® 3 - Free Weekend Coming, Pre-load Now!
Nou BO2 is beter als MW3
Angelo NL / Global Cargo VTC
ook al kreeg ik hem gratis installde ik hem nog niet heb hem bij een vriend van me gespeeld en wat iemand hierboven zei wat een hackfestijn en er wordt weinig aan gedaan dus hou je geld maar in je zak.
Als je BO2 al ruk vind vooral niet doen
MW3 is echt de slechste CoD die ze ooit gemaakt hebben.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
45% van de playerbase hacked, 50% van de playerbase is < 12 jaar oud en schreeuwd/scheld je de oren van je hoofd. En de overige 5% zijn de pro's die je niet in public servers gaat vinden.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
is dat niet bij alle CoD games ?D4NG3R schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:50:
45% van de playerbase hacked, 50% van de playerbase is < 12 jaar oud en schreeuwd/scheld je de oren van je hoofd. En de overige 5% zijn de pro's die je niet in public servers gaat vinden.
Koop Battlefield 3
Ook nog even wat reviews gelezen en het lijkt mij het beste dat ik 'm idd niet koop. Ik lees alleen maar dat het 1 groot hackfest is vol met tryhards.
Inderdaad DervishD.
wat ik al zei Black ops2 kom je minder hackers tegen en is leuk om te spelen zo af en toe een potje.
wat ik al zei Black ops2 kom je minder hackers tegen en is leuk om te spelen zo af en toe een potje.
When in doubt always no.
When in doubt about buying CoD. Hell no.
When in doubt about buying CoD. Hell no.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Klinkt misschien wat cliche, maar de kwaliteit van CoD heeft een neusduik genomen na CoD 5. Alles na CoD 5 niet kopen. ( Uiteraard alleen maar mijn bescheiden mening.)
Verwijderd
Ik heb over 250 uur speel ervaring met COD MW3. Public lobbies zijn een NO go. Maar op de serverlijst zijn zo nu en dan wat leuke servers met pro's te vinden. De gameplay zelf heeft volgens mij vrij veel weg van MW2 je zou kunnen zeggen dat ze vrijwel identiek zijn. Maarja ik heb MW3 niet geboot sinds 2 jaar geleden dus idk hoe alles nu is.
Pagina: 1