Zou ook het 'afsluitkruis' van de weergavemodus een stuk groter kunnen worden. Dat is makkelijker voor veel mobiele- en aanraakgevoelige schermen. Ongeveer de grootte van wat Google gebruikt bij afbeeldingen.
Ik weet even niet precies waar je het over hebt? Wat bedoel je met 'weergavemodus'?
Intentionally left blank
Gaat het niet om 't kruisje van de image-viewer op de FP? Die blijft megaklein op een telefoon of tablet.
Daarnaast neemt de viewer dusdanig veel ruimte in beslag, waardoor erbuiten klikken ook vaak lastig is. Dit is een voorbeeld hoe ik hem standaard op een iPhone zie:
Daarnaast neemt de viewer dusdanig veel ruimte in beslag, waardoor erbuiten klikken ook vaak lastig is. Dit is een voorbeeld hoe ik hem standaard op een iPhone zie:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat gaan we al fixen met het responsive design
Ja dat is precies wat ik bedoelde. Thanks voor de afbeelding!BtM909 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 00:32:
Gaat het niet om 't kruisje van de image-viewer op de FP? Die blijft megaklein op een telefoon of tablet.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()