Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scherm delen zonder download

Pagina: 1
Acties:

• snuksel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10-2024
Beste,

Hopelijk staat dit op de juiste plek en kunnen jullie mij helpen. Voor zakelijke doeleinden ben ik op zoek naar software waarmee ik mijn scherm-presentatie kan delen met klanten.

Belangrijk hierin is dat ik niet wil dat zij iets moeten downloaden. Ik heb een aantal website´s gevonden waar dit al kan maar deze voldoen niet 100% aan het idee in mijn hoofd.
Waar ik vooral tegeneaanloop is een fikse lag, waardoor het een beetje stuntelig overkomt. Hiernaast zou ik graag de mogelijkheid hebben om een geschiedenis op te bouwen van gegeven presentaties en hier notitites bij kunnen plaatsen.

Mijn vraag: Weet iemand nog goede software waarmee dit mogelijk is? Ik ken Teamviewer maar ben meer op zoek naar een presentatie gerichte tool.

Alvast super bedankt!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Zonder installatie wordt toch wel moeilijk, dan moet je misschien gaan kijken naar een streaming dienst zoals zoals ustream of google hangouts ofzo (al heeft google hangouts wel installatie nodig denk ik?)

http://join.me is ook redelijk simpel op te zetten, maar heeft ook installatie nodig van tooltje.

Verwijderd

Welke prestaties vallen je tegen dan van TeamViewer? Want zolang de 2e partij niet in Nieuw Zeeland woont heb je bijna een 1:1 verbinding en anders kan je nog terug schakelen naar minder kleuren bv... Helaas mist dit wel een eventlog functie idd maar dit kan je op een andere manier invullen (speadsheet of text file?). Een andere oplossing kan je vinden in Citrix misschien?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Goto meeting van Citrix werkt idd erg goed, maar let's face it, je bent altijd afhankelijk van alle verbindingen, dus 100% grip kan niet.