Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[forum] Post gebruikt 'hele breedte'

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 01:08

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
De .messagecontent is nog steeds 640px breed, in TWK6.5 was deze 650 en in templateset=tweakers 600.

Nu gebruikt een post misschien qua achtergrond wel de hele breedte van het forum (950px + padding + borders), maar is de .poster nog steeds maar 140px breed en gaan modtitels, ondertitels en (custom css default uitgeklapte .userklipklap posthistory) wrappen.

Voorbeeld: Orion84: Frontpage Admin / Mod SF (Wrapt niet in IE10, wel in FF?)
Crisp: Devver / Moderator Devschuur® (Wrapt en valt sowieso buiten een eventuele .ownpost achtergrondkleur)

Met de 140+640 pixels van de poster en messagecontent lijkt me dat de posterinfo iets breder zou kunnen om zo alsnog de hele forumbreedte op te kunnen vullen en de volledige 950px te benutten die het tot z'n beschikking heeft. (en dus zo van wat loze grijsruimte (170px) rechts af te komen)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Die loze grijsruimte komt prima van pas bij het posten van 800px brede foto's, die passen nu exact in de message.post. Als je message.poster breder gaat maken (en message.post dus smaller), dan passen 800px brede plaatjes niet meer (terwijl dat een standaard breedte is in bijvoorbeeld de UBB generator van flickr). De mensen in de fotografie hoek zijn buitengewoon blij dat er eindelijk wat grotere foto's gepost kunnen worden dan 640px zonder de layout te verneuken of door de browser geresizede plaatjes te hebben.

Hoe lelijk ik het ook vind hoe mijn crew-title er nu uit ziet, de mogelijkheid om 800px brede foto's te posten zou ik niet graag zien verdwijnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 18-07-2013 16:55 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:11

crisp

Devver

Pixelated

De breedte is nu zo ingericht dat er inderdaad plaatjes van 800 breed gepost kunnen worden, en dat gaan we ook niet meer veranderen. De ruimte links is ruim voldoende voor de gebruikersinfo.

Wb wrappende crew-titels; dat is meer een content-issue. We kunnen altijd kijken of we die wat 'compacter' kunnen krijgen door bijvoorbeeld alleen de meest belangrijke taak te benoemen of toch iets meer afkortingen te gebruiken, maar dat is uiteindelijk een interne kwestie.

wontfix dus...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.