Suse 7.1 en Gforce ondersteuning?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand SusE 7.1 of 7.2 draaiend op een Abit KT7A AMD TB1Ghz en Hercules 3D Prophet II MX?? :?

Ik kreeg Suse 6.2 niet draaiend, ik had na het installeren van de kernel alleen maar een mooi zwart scherm voor me. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Zelf een kernel geinstalleerd / gecompiled?
En krijg je een zwart scherm tijdens X? Of al bij je terminal? Of start ie meteen X op (=grafische login)?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
tipje: al geprobeerd naar een andere terminal te gaan? Nee... probeer ff.. en install dan direct ff de nieuwste nvidia drivers... die hebben goede GeForce zut

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 14:46 schreef Creepy het volgende:
Zelf een kernel geinstalleerd / gecompiled?
En krijg je een zwart scherm tijdens X? Of al bij je terminal? Of start ie meteen X op (=grafische login)?
nee het is bij de installatie, hij zegt dat ie de kernel gaat installeren en dan krijg ik het zwarte scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de CD in de cdspeler doe, gaat hij wel verder met de installatie, maar het scherm blijft zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes Verelst
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Op dinsdag 05 juni 2001 12:50 schreef DrSPiDeR het volgende:
Heeft iemand SusE 7.1 of 7.2 draaiend op een Abit KT7A AMD TB1Ghz en Hercules 3D Prophet II MX?? :?

Ik kreeg Suse 6.2 niet draaiend, ik had na het installeren van de kernel alleen maar een mooi zwart scherm voor me. :'(
Ik heb 7.1, Abit KT7, TB 900Mhz, Hercules 3D Prophet II MX.

Installatie van SuSE ging goed, ik had geen probleem met zwart worden ofzo. Als je eenmaal een draaiend linux systeem hebt moet je van nVidia de linux-drivers downloaden in installeren (zie de meegeleverde documentatie, die is vrij compleet).

Als tijdens je installatie het scherm op zwart gaat, maar de installatie wel door gaat, kan het zijn dat je monitor in slaap gevallen is. Probeer tijdens de installatie af en toe op een toests (shift ofzo) te drukken, misschien dat het dan wel goed gaat?

There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, dat helpt ook niet, BTW ik heb alle mogelijke manier van slaapstanden standby etc. uitgeschakeld in de BIOS, dus dat zou niet moeten kunnen. Er komt een melding van dat de kernel geinstalleerd wordt en dan gaat de setup linux starten en een aantal dingen laden, daarna gaat hij weer verder naar de installatie, ik kan gewoon de volgende cd erin doen, je ziet dat er activiteit op je cd speler is en als ie dan stopt kun je gewoon de volgende cd erin doen tot cd 6 toe als er dan weer geboot word is weer alles zwart met af en toe een groen oplichtend blokje op het scherm
Pagina: 1