Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

ASUS X501A-XX369H Spatiebalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen de ASUS X501A-XX369H. Ik vind de laptop over het algemeen heel fijn, super snel vergeleken met mijn vorige Dell Inspiron alleen.. De spatiebalk is lam! Vaak moet ik woorden uit elkaar halen want de spatiebalk werkt alleen goed in het midden. Bij mijn vorige laptop was ik gewend dat de spatiebalk juist gevoelig was. Deze daarentegen is eerder onder gevoelig.. De zijkanten van de balk reageren gewoon niet goed. Dit is het enige probleem want ik ondervind met deze laptop. Verder vind ik het een top apparaat, maar de spatie verpest een hoop aangezien je die toch wel héél veel gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/products/xl/172205/asus_x501axx369h.jpg

Weet iemand misschien een oplossing?

Alvast bedankt! :)

Verwijderd

Is het zo dat de spatiebalk niet goed naar beneden gaat of maakt hij geen goed contact met de sensor? Als je de spatie harder indrukt bv doet hij het dan wel? In het kort moet een spatie net als elke toets goed werken voor lange tijd, zo ook de complete spatiebalk. Sluit alleen uit of het komt door nieuwigheid wat oplosbaar is na een korte activatie cursus, anders moet ie terug lijkt mij of kan je beter eerst controleren of niet alle soort gelijke apparaten de zelfde constructiefout hebben (waar je standaard nooit van uit gaat). Ik denk dat je terug mag als ik dat zo hoor.....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:20:
Is het zo dat de spatiebalk niet goed naar beneden gaat of maakt hij geen goed contact met de sensor? Als je de spatie harder indrukt bv doet hij het dan wel? In het kort moet een spatie net als elke toets goed werken voor lange tijd, zo ook de complete spatiebalk. Sluit alleen uit of het komt door nieuwigheid wat oplosbaar is na een korte activatie cursus, anders moet ie terug lijkt mij of kan je beter eerst controleren of niet alle soort gelijke apparaten de zelfde constructiefout hebben (waar je standaard nooit van uit gaat). Ik denk dat je terug mag als ik dat zo hoor.....
De spatiebalk doet het opzich wel, alleen soms pakt die hem gewoon niet. Ik merk eerlijk gezegd wel dat,nu ik hem een paar dagen heb, hij toch wel minder blijft "hangen" dan in het begin. Het probleem is nog niet opgelost, helaas.. maar wel degelijk minder.

"Sluit alleen uit of het komt door nieuwigheid wat oplosbaar is na een korte activatie cursus" Wat bedoel je daar precies mee? :P

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:06
Activatiecursus: nette vertaling van ram dat ding eens een paar keer goed in, zodat hij nog net niet door de laptop knalt. :)