Hallo,
Ik ben op zoek naar een niewe LED tv 46-47 inch (model uit 2012-2013).
Tegenwoordig zijn er bijna alleen maar TV's met 3D, smart tv, browsers etc. Dit zijn voor mij extratjes die ik zelden tot nooit zal gaan gebruiken. Als het erbij zit is dat leuk meegenomen.
Tv zal puur gebruikt worden voor games(PS3) en films(Fullhd MKV+srt).
Mijn wensen/ eisen:
- Beeldkwaliteit is top prioriteit. Heldere kleuren en scherp beeld.
- Moet FullHD en LED zijn. Geen plasme (erg slechte ervaringen al is het beeld vele malen mooier)
- Optie om mijn externe schijf aan te sluiten (afspelen van MKV+srt bestanden), geen must
- DLNA, geen must
- Superdunne omlijsting
Hieronder heb ik een aantal TV's die mijn aandacht trekken maar weet totaal niet welke ik het beste kan nemen. Ik heb het gevoel dat samsung zo duur is door alle nutteloze extra's (voice control, handbediening etc.)
- Samsung UE46ES8000 (1200,-), pricewatch: Samsung UE46ES8000
- Panasonic Viera TX-L47WT50E (1100,-), pricewatch: Panasonic Viera TX-L47WT50
- Sony KDL-46R470A (600,-), pricewatch: Sony KDL-46R470A Zwart
De Sony kost ongeveer de helft vergeleken met de andere twee. Dit komt waarschijnlijk omdat deze minder functies heeft zoals smart tv, 3d etc.
Ook is de hz aanzienlijk minder bij de Sony (100 hz tegenover 1600hz en 800hz???). Maakt dit een duidelijk verschil bij games of films???
Wat me ook opgevallen is, is dat de Sony gebruik maakt van FULL LED en de samsung/panasonic van EDGE LED. Zit hier ook verschil tussen qua beeldkwaliteit?
De Samsung en Panasonic lijken meer "futureproof". Geluid zal over de versterker gaan.
AHHH wat kan ik het beste doen!
Ik hoop echt dat iemand me hierbij kan helpen.
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een niewe LED tv 46-47 inch (model uit 2012-2013).
Tegenwoordig zijn er bijna alleen maar TV's met 3D, smart tv, browsers etc. Dit zijn voor mij extratjes die ik zelden tot nooit zal gaan gebruiken. Als het erbij zit is dat leuk meegenomen.
Tv zal puur gebruikt worden voor games(PS3) en films(Fullhd MKV+srt).
Mijn wensen/ eisen:
- Beeldkwaliteit is top prioriteit. Heldere kleuren en scherp beeld.
- Moet FullHD en LED zijn. Geen plasme (erg slechte ervaringen al is het beeld vele malen mooier)
- Optie om mijn externe schijf aan te sluiten (afspelen van MKV+srt bestanden), geen must
- DLNA, geen must
- Superdunne omlijsting
Hieronder heb ik een aantal TV's die mijn aandacht trekken maar weet totaal niet welke ik het beste kan nemen. Ik heb het gevoel dat samsung zo duur is door alle nutteloze extra's (voice control, handbediening etc.)
- Samsung UE46ES8000 (1200,-), pricewatch: Samsung UE46ES8000
- Panasonic Viera TX-L47WT50E (1100,-), pricewatch: Panasonic Viera TX-L47WT50
- Sony KDL-46R470A (600,-), pricewatch: Sony KDL-46R470A Zwart
De Sony kost ongeveer de helft vergeleken met de andere twee. Dit komt waarschijnlijk omdat deze minder functies heeft zoals smart tv, 3d etc.
Ook is de hz aanzienlijk minder bij de Sony (100 hz tegenover 1600hz en 800hz???). Maakt dit een duidelijk verschil bij games of films???
Wat me ook opgevallen is, is dat de Sony gebruik maakt van FULL LED en de samsung/panasonic van EDGE LED. Zit hier ook verschil tussen qua beeldkwaliteit?
De Samsung en Panasonic lijken meer "futureproof". Geluid zal over de versterker gaan.
AHHH wat kan ik het beste doen!
Ik hoop echt dat iemand me hierbij kan helpen.
Alvast bedankt.