Hallo tweakers!
Ik heb sindskort een probleem met mijn laptop/wifi netwerk. Er komt bij het netwerkcenter te staan: SSID 2 (No internet access/Limited)
Er komt dus echt een spatie en een 2 te staan. Ik kan dus niet op internet.
Mijn laptop: Acer Aspire V3-571G
Netwerkkaart: Wireless LAN Broadcom
Router: Eerst een Linksys WRT160N, een nieuwe router gekocht (TP-Link TL-WR1043ND) om te kijken of dat de oplossing was (nee dus).
Besturingssystemen:
Ik heb het probleem voor het eerst ondervonden op Windows 8, daarna heb ik er Windows 7 op teruggezet maar dat hielp niet. Ook bij Windows 8.1 heb ik deze problemen.
Het rare aan mijn probleem is dat het op random momenten gebeurd. Soms heb ik ineens wel internet access en valt ie na een paar uren/dagen/weken weer weg. Ook is er geen patroon in te vinden. De ene keer gebeurd het tijdens het downloaden via torrents, de andere keer speel ik LoL en weer een andere keer staat mijn laptop gewoon aan en gebeurd het.
Dit probleem heb ik ook alleen thuis, bij vrienden/school heb ik nergens last van.
Wat ik al gedaan heb, tevergeefs:
- TCP/IP reset ("netsh int ip reset" in commandoprompt)
- Wifi profiel verwijderd dmv: Register & commandoprompt.
- Drivers geüpdatet van de router & de netwerkkaart.
- Wifi aan- en uitgezet.
- Router gereset.
- Andere router geprobeerd.
- Modem gereset.
- Wifi netwerk zonder wachtwoord.
- 60000x gegoogled zonder oplossingen.
Ik ben ten einde raad, hopelijk heeft iemand hier de oplossing voor mijn probleem!
Ik heb sindskort een probleem met mijn laptop/wifi netwerk. Er komt bij het netwerkcenter te staan: SSID 2 (No internet access/Limited)
Er komt dus echt een spatie en een 2 te staan. Ik kan dus niet op internet.
Mijn laptop: Acer Aspire V3-571G
Netwerkkaart: Wireless LAN Broadcom
Router: Eerst een Linksys WRT160N, een nieuwe router gekocht (TP-Link TL-WR1043ND) om te kijken of dat de oplossing was (nee dus).
Besturingssystemen:
Ik heb het probleem voor het eerst ondervonden op Windows 8, daarna heb ik er Windows 7 op teruggezet maar dat hielp niet. Ook bij Windows 8.1 heb ik deze problemen.
Het rare aan mijn probleem is dat het op random momenten gebeurd. Soms heb ik ineens wel internet access en valt ie na een paar uren/dagen/weken weer weg. Ook is er geen patroon in te vinden. De ene keer gebeurd het tijdens het downloaden via torrents, de andere keer speel ik LoL en weer een andere keer staat mijn laptop gewoon aan en gebeurd het.
Dit probleem heb ik ook alleen thuis, bij vrienden/school heb ik nergens last van.
Wat ik al gedaan heb, tevergeefs:
- TCP/IP reset ("netsh int ip reset" in commandoprompt)
- Wifi profiel verwijderd dmv: Register & commandoprompt.
- Drivers geüpdatet van de router & de netwerkkaart.
- Wifi aan- en uitgezet.
- Router gereset.
- Andere router geprobeerd.
- Modem gereset.
- Wifi netwerk zonder wachtwoord.
- 60000x gegoogled zonder oplossingen.
Ik ben ten einde raad, hopelijk heeft iemand hier de oplossing voor mijn probleem!