Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DeadlyGast
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-10 13:13
Hallo mede-tweakers,

Ik weet niet precies in waar ik deze post moest neer zetten, Gokte dus ook dat hier goed zou zijn.
Ik zal maar met mijn vraag beginnen. Ik zat bij Concepts IT voor mijn Glaswezel ect.
maar nu KPN die heeft opgekocht en het dus kpn word ben ik snel overgestapt naar KPN voor wat extra
kortingen. Ik heb dus van Consepts IT een Amino M540 receiver voor de interactive TV, Nu vroeg ik me af of ik de deze ook kon gebruiken voor bij KPN want van KPN heb ik een Moterolla geleverd gekregen, En een extra kost weer geld, dus dacht van Misschien kan ik er een andere Firmware op knallen die de gecodeerde singalen kan ontsleutelen, Ik probeerde hem meteen aan te sluiten maar dan zegt hij dat hij probleempjes heeft met de verbinding met de Host ( de router ) Dat kan wel kloppen van die van KPN is anders. Heeft iemand hier verstand van ?

Vriendelijke Groet

Daniel ;)

Verwijderd

Nee, de Amino M540 werkt alleen bij providers die tv aanbieden van GHM. Dus KPN zelf niet.

Trouwens Concepts IT wordt geen KPN maar Telfort. KPN is wel eigenaar van Telfort.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2013 22:24 ]

• DeadlyGast
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-10 13:13
Oke, Dus er is gaan MODje dat ik er overheen kan gooien dat hij het wel doet ?

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-11 09:35
Nee, helaas niet :)