code #23: Hacker?

Pagina: 1
Acties:

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
IK BEN GEEN HACKER!

Tenminste, ik dacht het niet ;) Als ik in mijn profile kijk, zie ik 1 plaatje staan, dat NIET als icon gebruikt wordt. Als ik mijn pw invul en kies: plaatje verwijderen, dan krijg ik dus

Code #23

Hacker?

Lijkt me niet helemaal fris. Dit is sinds de crash, en ik zie geen topics hierover. Suggestions? Nieuw plaatje uploaden gaat ook niet.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Had geloof ik iets met oude session id's te maken, maar dat weet ik ook niet zeker.

Aannames zijn fataal.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ik zal onze expert even op het bestaan van deze thread wijzen. Burat !!

DIT IS MIJN WEBSITE

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

De melding "#23 Hacker?" betekent niet meer dan "jij mag dit niet doen" of "je hebt niet voldoende rechten". Deze melding zie je als je een pagina opvraagt die je niet op mag vragen. Er zijn wel meer pagina's binnen GoT waar je dat krijgt ;) .

Ik heb net als jij een plaatje geupload en weer geprobeerd te verwijderen, maar dit gaat prima. Ik vraag me dus af welke scripts ie bij jou aanroept als je een plaatje gaat verwijderen. Zou je even de exacte url kunnen posten die in je locationbar staat als je deze melding krijgt?

Ik vermoed overigens dat er een probleempje is ontstaan bij BC3 ofzo.. Dan moet kees even met harde hand de db vertellen dat je geen plaatje meer hebt ;) .

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Maw: jij weet 't ook niet. ;)

* Onno is benieuwd wanneer Arjen nou 's terug is om eea te gaan fixen...

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op dinsdag 05 juni 2001 13:49 schreef Onno het volgende:
Maw: jij weet 't ook niet. ;)

* Onno is benieuwd wanneer Arjen nou 's terug is om eea te gaan fixen...
idd.. :)

Arjen zou intussen idd wel es uitgebrakt moeten zijn van pinkpop. Ik hoop dat ie vandaag gelijk hard aan de slag gaat zodat bugs.topix.nl vanavond weer up is..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrjeeeeeeeeeeeeeeeen

en fix die search ook ff ;)

pinkpop is toch allang afgelopen....

/edit: post 100.... ben alweer op de goede weg... damn bc3

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

:+

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Het wordt idd wel tijd dat het nu een beetje gefixed gaat worden. Met name de search zou wel leuk zijn. Er zijn nu een hoop topics die al veel eerder langs zijn geweest, maar die wel open blijven, omdat je niet kan searchen..

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 13:42 schreef Burat het volgende:
De melding "#23 Hacker?" betekent niet meer dan "jij mag dit niet doen" of "je hebt niet voldoende rechten". Deze melding zie je als je een pagina opvraagt die je niet op mag vragen. Er zijn wel meer pagina's binnen GoT waar je dat krijgt ;) .

Ik heb net als jij een plaatje geupload en weer geprobeerd te verwijderen, maar dit gaat prima. Ik vraag me dus af welke scripts ie bij jou aanroept als je een plaatje gaat verwijderen. Zou je even de exacte url kunnen posten die in je locationbar staat als je deze melding krijgt?

Ik vermoed overigens dat er een probleempje is ontstaan bij BC3 ofzo.. Dan moet kees even met harde hand de db vertellen dat je geen plaatje meer hebt ;) .
Volgens mij gaat deze url niet veel helpen: http://gathering.tweakers.net/profile.php ...
Het is inderdaad sinds BC3 dat dit zo is, voor mijn gevoel gaat het neerkomen op die Kees-oplossing ;)

Verwijderd

Ken ie dan gelijk ff het wachtwoord voor suffer&die opnieuw in elkaar knutselen?

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op dinsdag 05 juni 2001 14:41 schreef Marger het volgende:

[..]

Volgens mij gaat deze url niet veel helpen: http://gathering.tweakers.net/profile.php ...
Het is inderdaad sinds BC3 dat dit zo is, voor mijn gevoel gaat het neerkomen op die Kees-oplossing ;)
Kees heeft even in de database gekeken. Op dit moment staan er voor jou geen usericons in de database. Dus in je profile zou jij ook geen icons moeten zien.

Misschien is je browser stiekem aan het cachen. Als je in je profile zit, doe dan even 'refresh' of 'F5' of 'CTRL-R'. Dan wordt de pagina herladen en zou je geen icons meer moeten zien.

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Eej, da's vaag...Refreshen werkte niet, dus ik dacht, laat ik het dan nog met IE proberen (Opera en Netscape werkten niet). Daar kreeg ik in mijn profile WEL zo'n radio box onder het plaatje, maar hij was niet ingevuld, zoals meestal toch wel is als het het enige plaatje is. Ik invullen en versturen: hoppa, voor elkaar! Ik heb dus geen plaatje opnieuw hoeven uploaden, toch wel vreemd als er niks meer in de database staat. Nou ja, het staat er allemaal weer, dus bedankt voor de hulp, Burat en Kees!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Op dinsdag 05 juni 2001 15:56 schreef suffer het volgende:
Ken ie dan gelijk ff het wachtwoord voor suffer&die opnieuw in elkaar knutselen?
Gewoon ff uitloggen en dat kreng laten mailen.

Bericht hierboven

Pagina: 1