Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tekst in Firefox blokkerig

Pagina: 1
Acties:

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 02:19
Beste Tweakers,

Heb al een tijdje een zeer irritant probleem. Op een of andere manier rendert firefox websites niet goed waardoor letters blokkerig zijn. Dit gebeurt op vrijwel alle websites. Hieronder een screenshot van het probleem:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x5k2iyA.png

Dit is zeer irritant. Soms zien de pagina's er wel oke uit als je even naar boven en beneden scrollt, maar soms blijven de letters blokkerig.

Wat ook opvalt is dat dit probleem alleen voorkomt op de bovenste regionen van de pagina, nooit onderaan.

Weet iemand misschien hier een oplossing voor?

Software: Windows 7, Firefox 22.0, Add-ons: Adblock, BetterPrivacy, British/Dutch dictionary, Flashgot, Ghostery, Greasemonkey, Mediahint, Reddit Enhancement suite . Videokaart is een HD4850 met laatste drivers (12.3)

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik wilde net hetzelfde gaan posten, maar je had het al gevonden, top d:)b

[ Voor 83% gewijzigd door VantageR op 17-07-2013 20:21 ]

• n0elite
Ah, probleem lijkt opgelost te zijn door de windows update KB2670838 te verwijderen.

De Windows IE10 update zorgt blijkbaar voor veel problemen (vooral icm AMD videokaarten).

https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=812695

[ Voor 15% gewijzigd door n0elite op 17-07-2013 20:23 ]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Je kunt ook in Firefox de hardware-acceleratie uitzetten... dan hoef je geen updates/windows-onderdelen te verwijderen.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• n0elite
Jester-NL schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:44:
Je kunt ook in Firefox de hardware-acceleratie uitzetten... dan hoef je geen updates/windows-onderdelen te verwijderen.
Leuk dat firefox dan een stuk langzamer wordt ;)

Ik gebruik geen IE10, dus boeit het me niet zoveel. Als firefox het maar doet ;)