ok ik zou graag jullie meningen willen van wie een van de 4 van deze logitech optical muizen heeft (de ifeel mouseman en de kleinere versie ervan en de optical wheel mouseman en ze kleine broertje)ik heb de kleine versie van de wheel mouseman en ik moet zeggen hij doet het wel goed (voral die troep die er niet in komt) alleen merk ik dat hij het bij extreme snelheden wel es nie ken bijhouden nou wat vinden jullie ervan
Ik ben met mn logitech optical mouseman echt zeer tevreden.. Ik unreal nogal veel en ik moet zeggen dat ik helemaal geen last heb van schokken bij snel bewegen...(als ik echt niet meer normaal snel op en neer beweeg begint ie wel te flippen, maarja)
Ik heb ook geen last van schokken, maar enig rare is dat soms mijn muis wijzergaat trillen. denk dat het mijn ondergrond is, die is half reflecterend.
Owja, ik heb ook de Mouseman Optical
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
dat heb ik ook wel eens.. ik heb een cordless optical...Op dinsdag 05 juni 2001 13:09 schreef ReseT het volgende:
Ik heb ook geen last van schokken, maar enig rare is dat soms mijn muis wijzergaat trillen. denk dat het mijn ondergrond is, die is half reflecterend.
nu heb ik heb overgebleven stuk wat uit mijn kast kwam bij het dremelen van mijn raam gebruikt
Audi A8 W12 6.0