Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 465960

Topicstarter
Hallo,

Momenteel ben ik opzoek naar een tablet. Ik heb verschillende tablets gezien, zowel in de winkel, als ook op deze site (vergeleken). Ik zoek een tablet waarmee ik vooral kan internetten en gemakkelijk wat (word)bestanden kan bewerken. Mijn oog is tot nu toe gevallen op de Samsung Galaxy Note 10.1. Ik ben zelf vrij bekend met het merk Samsung en dat bevalt mij wel. Daarnaast heeft deze tablet naar mijn idee een goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Nu ben ik geen expert op tablet gebied, dus ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met deze tablet, of dat jullie wellicht tips voor een andere tablet hebben.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 13:18
Voor word documenten bewerken raad ik een windows 8 tablet aan zoals de microsoft surface rt of de Asus vivotab smart. Er is geen officiele office app voor android en de alternatieven zijn naar mening ook niet zo goed als op besturingsysteem Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-05 09:00
Als je oog is gevallen op de Note 10.1 interesseert je deze misschien ook wel: Toshiba Excite Write

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/cx6u5f6dp/Toshiba_Excite_Write.png
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/nbngvia3z/Toshiba_Excite_Write_EN.png

Hij is zo nieuw dat hij nog geen eens in Pricewatch staat :P. De specs zijn erg goed en de meeste reviews zijn er positief over. Nadeel: Hij kost €600,-.

Voor word-documenten wil je misschien ook wel een Windows tablet. Ik heb in Pricewatch een vergelijking gemaakt van 4 goede (en goedkope) Windows tablets (€250-450). Als je wat meer besteden hebt is hier een vergelijking van goede Windows tablet tussen de €600 en €750.

Verder is het misschien handig om iets meer te vertellen over wat je wilt, wat je budget is, welk besturingssysteem je prefereert, welk schermformaat je wilt, wat je er vooral mee wilt gaan doen enzovoorts. Het advies van hierboven is puur gebaseerd op het feit dat die tablet de drie keer betere versie van de Note is.

[ Voor 24% gewijzigd door Balance op 17-07-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:03

Major_ton

Shoot!

Haal die Toshiba WT310-108 maar uit je vergelijk! Dat is een FHD 11,6" Win8 Pro tablet met Core i5 en 4GB RAM. Die krijg je echt niet voor onder de € 1000,- op dit moment. Foutje van de Pricewatch en Azerty. Ik schrok mij vanmiddag ook al een hoedje, maar helaas... ;-) Wel een mooie tablet verder! De Excite Write (en Pro) van Toshiba zijn ook al zo gaaf. Jammer dat ze hier in NL niet zo bekend en beschikbaar zijn.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ik zou voor de surface pro gaan. is nog maar iets van 339 euro. heeft goede office ondersteuning. zit een cover met een toetsenbord bij. zeker voor die prijs een aanrader als je veel met word gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:03

Major_ton

Shoot!

Als jij een Surface Pro kan regelen voor dat geld kan je rijk worden! Ik denk dat je de Surface RT bedoeld ;-)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Pagina: 1