Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528807

Topicstarter
Beste Tweakers,

Dit forum is mij al vele malen van pas gekomen op het gebied van smartphones en hardware. Nu heb ik een aantal dagen geleden mijn HTC one X op de grond laten vallen |:( en het glas is dus _helemaal_ kaduuk. Touchscreen werkt nog perfect, maar ik wil dit graag laten fixen.

Aangezien ik de telefoon zelf heb gekocht (niet bij een abonnement ofzo) weet ik echter niet zo goed waar ik dit het best kan laten doen. Zoeken op internet levert mij niet echt bruikbare info op: de prijzen verschillen enorm maar ik ben niet bekend met de betrouwbaarheid van dit soort zaken. Heeft iemand goede ervaringen bij een zaak waar ze het scherm voor niet al te veel geld repareren (liefst €150 of minder).

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

In Amsterdam zit om elke 5 meten z'n telefoon zaakje maar het beste is natuurlijk om het bij de winkel zelf te doen waar je hem gehaald hebt? Dus het ligt eraan waar die vandaan komt, wat hun prijs opgave is en voor alternatieven in welke stad je woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:25
Waarom is dat het beste? Dit valt toch niet onder garantie.... hangt er dus maar net aan in waar voor winkel je em hebt gekocht.

Zou gewoon een goedkope toko zoeken die garantie op de reparatie geeft

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!

Ik heb hem besteld op internet, dus dat kan sowieso niet. Ik zou ze wel natuurlijk kunnen mailen om te vragen wat me dat zou kosten...

Die toko's, is dat een beetje te vertrouwen? Ik ben een beetje bang dat je je HTC dan ofwel niet terugkrijgt ofwel in een slechtere staat dan je hem uit handen gaf xD Maar ik ben misschien wat paranoide...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 528807 op 17-07-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:15
Ik weet niet hoe handig je bent? Of misschien iemand kent die je wel met zoiets vertrouwd?

YouTube: HTC One X Screen Repair Directions | DirectFix

en dan deze: http://www.replacedirect....rrel=5609745&subid=101966

of deze: http://www.replacedirect....zer-with-light-guide.html

De tweede keuze is misschien wat duurder, maar scheelt je wel een paar lastige stappen.

[ Voor 8% gewijzigd door MicGlou op 17-07-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het filmpje even gekeken maar zelf fixen ga ik me niet aan wagen, er zijn wel erg veel kleine onderdelen om los te maken en weer aan te sluiten... Ik ga eerst maar eens langs CoolBlue waar ik hem gekocht heb,
Pagina: 1