Beste tweakers,
Ik heb een aantal vragen waar ik echt niet uit kom. Het gaat om een aantal mobile G- en CPU's.
Ik heb een laptop nodig voor mijn studie (Business IT & Management), op deze laptop wil ik ook goed kunnen gamen.
Wat ga ik met m'n laptop doen:
1. Games spelen (BF3, LoL, GW2, BF4)
2. Lannen (hij moet er mooi uitzien)
3. Coderen (niet veeleisend)
Wat mag mijn laptop kosten:
Tussen de 1000-1400 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?:
Ik moet elke dag naar school maar ik vind het geen probleem om een 17 inch laptop te hebben. Gewicht is geen probleem, gratis gewichtheffen ^^. Accuduur maakt ook niet veel uit, minimaal 3 uur.
Heb ik nog bepaalde voorkeuren:
Intern:
AMD of Intel maakt mij niet veel uit, het gaat mij meer om prestaties.
Extern:
Het moet er wel mooi uitzien zoals bijvoorbeeld de MSI GX70
Keyboard verlichting is een MUST.
Ik heb zelf een aantal laptops gevonden:
MSI GX70 3BE (pricewatch: MSI GX70 3BE-010NL)
MSI GE70 2OE-015NL (pricewatch: MSI GE70 2OE-015NL)
Voor mij gaat het tussen de 2 bovenste laptops, de een is volledig AMD, de ander Intel/Nvidia.
Mijn vraag is het volgende: Is de GX70 het extra geld waard door de betere GPU maar slechtere CPU. Of zal ik toch voor de slechtere GPU gaan met een betere GPU. Ik kom er zelf niet uit, ik weet niet precies hoeveel de CPU de gameprestatie beïnvloed (bottleneck o.i.d.). Graag hoor ik van jullie welke jullie zouden nemen en waarom, ik hoor het graag van een andere kant
ALVAST SUPER BEDANKT!!!!!!
Als jullie andere suggesties hebben hoor ik het graag.
Ik heb een aantal vragen waar ik echt niet uit kom. Het gaat om een aantal mobile G- en CPU's.
Ik heb een laptop nodig voor mijn studie (Business IT & Management), op deze laptop wil ik ook goed kunnen gamen.
Wat ga ik met m'n laptop doen:
1. Games spelen (BF3, LoL, GW2, BF4)
2. Lannen (hij moet er mooi uitzien)
3. Coderen (niet veeleisend)
Wat mag mijn laptop kosten:
Tussen de 1000-1400 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?:
Ik moet elke dag naar school maar ik vind het geen probleem om een 17 inch laptop te hebben. Gewicht is geen probleem, gratis gewichtheffen ^^. Accuduur maakt ook niet veel uit, minimaal 3 uur.
Heb ik nog bepaalde voorkeuren:
Intern:
AMD of Intel maakt mij niet veel uit, het gaat mij meer om prestaties.
Extern:
Het moet er wel mooi uitzien zoals bijvoorbeeld de MSI GX70
Keyboard verlichting is een MUST.
Ik heb zelf een aantal laptops gevonden:
MSI GX70 3BE (pricewatch: MSI GX70 3BE-010NL)
MSI GE70 2OE-015NL (pricewatch: MSI GE70 2OE-015NL)
Voor mij gaat het tussen de 2 bovenste laptops, de een is volledig AMD, de ander Intel/Nvidia.
Mijn vraag is het volgende: Is de GX70 het extra geld waard door de betere GPU maar slechtere CPU. Of zal ik toch voor de slechtere GPU gaan met een betere GPU. Ik kom er zelf niet uit, ik weet niet precies hoeveel de CPU de gameprestatie beïnvloed (bottleneck o.i.d.). Graag hoor ik van jullie welke jullie zouden nemen en waarom, ik hoor het graag van een andere kant
ALVAST SUPER BEDANKT!!!!!!
Als jullie andere suggesties hebben hoor ik het graag.