het lijkt mij wel handig als het menutje bij de username automatisch uit zou klappen in plaats van dat ik er eerst op moet klikken.
Het is een pop-up menu dat deels over de content verschijnt.
Hoe denk je dat te gaan bereiken zonder heel veel moeite te doen?
Ik vond de icoontjes voor profiel en DM direct onder het plaatje wel zinniger. Scheelt weer een klik, maar blijkbaar is men van mening dat die informatie verborgen moet worden, zodat er meer nadruk komt te liggen op de titel en ondertitel.
Weee. Thanks crisp / Krusher.
Ik vond de icoontjes voor profiel en DM direct onder het plaatje wel zinniger. Scheelt weer een klik, maar blijkbaar is men van mening dat die informatie verborgen moet worden, zodat er meer nadruk komt te liggen op de titel en ondertitel.
[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 17-07-2013 14:55 ]
Verwijderd
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| .message .poster { display: table; position: relative; } .message .poster > * { display: table-row; } .message .poster .username a { margin-left: 12px; } .message .poster .userklipklap { display: table-footer-group; background: none; border: 0; float: none; height: auto; width: auto; margin: 0; } .userklipklap > div { display: block !important; position: static; background: none; border: 0; padding: 0; width: auto; } .userklipklap:before { position: absolute; top: 6px; left: 0; height: 9px; width: 7px; } .userklipklap ul { margin-top: 10px; } .userklipklap .username { display: none; } |
Met dank aan crisp, die het op de FP in de .plan postte.
weet ik veel ik vraag toch ook niet aan .crips hoe die mijn werk moet doen.PromWarMachine schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:42:
Het is een pop-up menu dat deels over de content verschijnt.
helaas heb ik blijkbaar net te weinig karma om customcss te doen
Verwijderd
Als je Firefox gebruikt kun je de addon Stylish installeren.TrailBlazer schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 15:00:
[...]
...
helaas heb ik blijkbaar net te weinig karma om customcss te doen