Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Gisteren bij een vriendin geweest die een probleem heeft met het syncen van het telefoon. Ik heb zelf al jaren geen Windows mobile phone in m'n handen gehad en had weinig tijd, vandaar deze mss noob vraag.

Ik weet niet precies welke type HTC ze heeft, ook niet welke OS versie. Probleem is dat het syncen goed werkte totdat ze zelf een paar maanden terug windows live veranderd had in outlook (op de pc).

In het sync center op de pc krijg ik een error dat het outlook profiel gewijzigd is. Ik kan wel een nieuwe sync. relatie aanleggen, maar ik wist niet wat dat voor gevolgen zou hebbben (al haar contacten/agenda items waren al maanden niet gesync en staan alleen op de telefoon)...

Gister afgesproken dat ze handmatig in gmail calendar en gmail contact eea. aanvult zodat ik geen risico loop.

Kan ik straks (of nu al) zonder risico een nieuwe relatie aanleggen of loop ik dan tegen nieuwe problemen op?

Altijd leuk dat helpen bij iemand anders :P Geen zin om straks dagen bezig te zijn een telefoon weer te fixen...

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
zou handig zijn als je erbij vermeld welk toestel het is en wel tevens ook wel OS

Krijg wel het idee dat het hier over Windows mobile 6.5 en lager gaat, sinds die nog met sync center werken en offline kunnen communiceren met outlook.

• Tennisbal
vali schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:43:
zou handig zijn als je erbij vermeld welk toestel het is en wel tevens ook wel OS

Krijg wel het idee dat het hier over Windows mobile 6.5 en lager gaat, sinds die nog met sync center werken en offline kunnen communiceren met outlook.
netjes even wat plaatjes bekeken, is idd 6.5 type phone weet ik niet. Heb 10 jaar terug windows mobile gehad, maar gelukkig daarna iOS/android...

Upgrade mogelijk of niet te zeggen met deze beperke info? eerlijk gezegd geen zin om enorm in te duiken...

• Tennisbal
kickje?