Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloos printen vanaf Xperia U

Pagina: 1
Acties:

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-11 12:50
Hai,

Ik kon niet bepaald een antwoord vinden op T.Net site, dus dan maar een nieuw topic.
Wist ook niet of ik dit bij smartphones neer moest zetten of overige hardware, dus excuses als dit topic in het verkeerde subforum staat.

Ik heb een HP C6180 netwerkprinter uit 2006, gekocht in 2007 via mijn werk indertijd.
Hiermee kan ik uiteraard draadloos printen en via de HP Bluekey o.i.d. bluetooth printen.
Die bluetoothmodule is al jaren kapot, dus daar heb ik niets aan (nu nog een kopen via HP kost 139 euro :S).

Anyways, ik wilde weten welke app ik nodig heb, of software voor de PC voor deze printer om toch documenten te kunnen printen. Ik gebruik mijn Xperia U namelijk ook als 'android PC', deze heb ik als ik thuis ben met kabels aangesloten op mijn monitor via mini-hdmi. Deze gebruik ik voor administratie e.d. (toestel is voor puur zakelijk gebruik).

Iemand een idee wat ik zou kunnen doen ? Of een app in de play-store ?

Alvast dank.

MvG Y_H

Verwijderd

Als het goed is kan je draadloos opdrachten naar een WiFi printer sturen via het pict-bridge protocol / blutooth?

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-11 12:50
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:05:
Als het goed is kan je draadloos opdrachten naar een WiFi printer sturen via het pict-bridge protocol / blutooth?
Hey,

Bluetooth kan dus niet, want die module is al jaren defect.
Had het gezien, maar volgens mij werkt dat niet met printers van voor 2010 (vond ik in de AV van GCP), maar misschien is het het proberen waard.