Ik heb de FTP functie via Finder ontdekt en geprobeerd deze te gebruiken met mijn Humax 5200C decoder.
Verbinding maken is in eerste instantie geen probleem. Humax is zo gevonden. Kan ook klikken in de mappen, maar binnen de kortste keren krijg ik een melding dat de verbinding verbroken is. Als ik dan de verbinding opnieuw ga maken, lijkt 'ie wel verbonden te zijn, maar ik zie de mappen op de Humax decoder dan niet meer.
Ik krijg het niet voor elkaar om een stabiele FTP connectie via mijn MBP naar de Humax decoder op te zetten zodat ik opgenomen films op mijn MBP kan zetten.
Ik heb een trial van Forklift geïnstalleerd en ook daar lukt het niet om een stabiele connectie te krijgen.
Wifi geprobeerd, Bekabeld geprobeerd beide geen resultaat.
Humax is ook bekabeld.
Via mijn Dell laptop (filezilla) werkt het wel gewoon.
Mocht het er toe doen:
Laatste OS X Mountain Lion updates
rMBP 15", 16GB, 256 SSD.
Verbinding maken is in eerste instantie geen probleem. Humax is zo gevonden. Kan ook klikken in de mappen, maar binnen de kortste keren krijg ik een melding dat de verbinding verbroken is. Als ik dan de verbinding opnieuw ga maken, lijkt 'ie wel verbonden te zijn, maar ik zie de mappen op de Humax decoder dan niet meer.
Ik krijg het niet voor elkaar om een stabiele FTP connectie via mijn MBP naar de Humax decoder op te zetten zodat ik opgenomen films op mijn MBP kan zetten.
Ik heb een trial van Forklift geïnstalleerd en ook daar lukt het niet om een stabiele connectie te krijgen.
Wifi geprobeerd, Bekabeld geprobeerd beide geen resultaat.
Humax is ook bekabeld.
Via mijn Dell laptop (filezilla) werkt het wel gewoon.
Mocht het er toe doen:
Laatste OS X Mountain Lion updates
rMBP 15", 16GB, 256 SSD.
[ Voor 5% gewijzigd door readytoflow op 17-07-2013 11:57 ]