Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw racestuur

Pagina: 1
Acties:

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 15:00

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
Beste Tweakers,

sinds kort ben ik helemaal in de racegames en heb deze allemaal met een xbox 360 controller gespeeld. Tot ik hoorde dat een maat van me een oud racestuur over had. Hoewel hij er niet heel best aan toe was vond ik de ervaring wel heel vet. Daarom wil ik zelf een stuur aanschaffen, maar de keuze is vandaag de dag beperkt heb ik het idee. Ik wil geen Thrustmaster stuurtje van een paar tientjes, maar een semi-professionele Fanatec van honderden euro's gaat me ook te ver.

Ik wil graag games als DiRT en Grid spelen, maar ook wel NFS of TDU. Ik zit daarom een beetje te twijfelen tussen de Logitech Driving Force GT en de G27. Beide zijn tweedehands wel te krijgen voor respectievelijk €60 en €120. Nu is alleen de vraag (of vragen eigenlijk) is de G27 de dubbele prijs waard? Of zijn er mss andere sturen die minder bekend maar wel net zo goed zijn?

Alvast dank :)

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-11 12:50
Hey, check mijn advertentie. Probeer al hopeloos 2 maanden van mijn op 20 December 2012 gekochte Thrustmaster RGT FFB af te komen, want ik gebruik 'm niet. Denk dat ik 'm hooguit anderhalve maand gebruikt heb :S

(driving force gt / rgt = zelfde product)

Ik hoor het wel :)

V&A aangeboden: Thrustmaster RGT Force Feedback Clutch €50.- vaste prijs

Groetjes