Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Crytek wil CryEngine naar Linux porten

Pagina: 1
Acties:

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:28

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
nieuws: Crytek wil CryEngine naar Linux porten

Ik zou hier een vriendelijk verzoek willen doen de afbeelding van Far Cry 3 heel snel te vervangen door een van bijvoorbeeld Crysis 3. De reden is simpel: Far Cry 3 draait NIET op de CryEngine, maar op de Dunia Engine. Deze is weliswaar gebaseerd op de CryEngine, maar is door Ubisoft flink gemodificeerd. Derhalve heeft het spel enkel in name en historie nog enig verband met Crytek en de CryEngine.

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 10:00
Wilde net hetzelfde suggereren. Het is heel raar om in een bericht over Crytek ineens een andere game te posten, die niet eens op hun engine draait.

• simen
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11 08:27

simen

nemi.artstation.com

Toen ik de post opende zat ik binnen 10 seconden op het feedback forum om precies dit te posten. Erg slordig van t.net!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:26

WoutF

Hoofdredacteur
FC3 heeft inderdaad bijzonder weinig met Crytek te maken. Heb er een mooi plaatje van Psycho uit Crysis voor in de plaats gezet :)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Haal dan ook even die ongelukkige verwoording uit de inleiding
Gameontwikkelaar Crytek, bekend van de Far Cry en de Crysis-games

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:26

WoutF

Hoofdredacteur
Aaaaaand, it's done :)
Pagina: 1