Wie speelt er allemaal Utopia?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:54
Ik speel sinds kort Utopia op http://games.swirve.com/utopia

Voor diegene die het niet kennen, het is een web based game waarin je leiding hebt over een province. Die province ligt in een kindgom. die kingdom ligt op een island, en dat island in de Utopia wereld.
Je meot samenwerken met de andere provinces in je kingdom om zo sterk mogelijk te worden.

Het gebeurd allemaal op een middeleeuwse manier dus spreuken, trolls, orc's, undead, elves, humans etc. vrij AD&D achtig.

het is zoiets als planetarion maar dan middeleeuws..
1 uur in de echte wereld, is 1 dag in de utaopian wereld. Dus je ken elk uur inloggen om je kingdom te besturen, maar dit hoeft bij lange na niet. Je kunt ook een groot deel aan order uitdelen en dan de volgende dag inloggen om te kijken hoevel je bent.
Een huis bouwen duurt al gan 15 dagen (=15 uur) en soldaten trainen al bijna een maand (30 uur) dus kun je natuurlijk allemaal verkorten door spreuken te spelen of bepaalde gebouwen te plaatsen.. etc. etc.

misschien voor sommiuge de moeite waard..

I want to live forever, so far.. so good.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

[ontopic]als je de search had gebruikt dan wist je het wel[/ontopic]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:54
Op dinsdag 05 juni 2001 13:23 schreef knightofn1 het volgende:
[ontopic]als je de search had gebruikt dan wist je het wel[/ontopic]
je bedoelt de search die niet werkt vanwege de gecrashte cheetah HD?

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 17:40 schreef Warbringer het volgende:

[..]

je bedoelt de search die niet werkt vanwege de gecrashte cheetah HD?
lol :)

ik speelde het ...maar het was te verslavend ..werd er op een gegeven moment chagrijnig van man als ik werd aangevallen :)

• lemmy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09-2025

lemmy

*yoink*

ik speel het ook, zit in kingdom 23, 16
kingdom name Munseah

gaat best wel slecht met het kingdom, zijn laatste in de "most powerful kingdoms on the islands" score lijst :'(
al ben ik wel de derde sterkste in mijn kingdom,

het is trouwens de eerste keer dat ik het speel

en ik ben ook nog earth 2025 aan het spelen
zelfde link alleen utopia moet earth zijn.

Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?

Verwijderd

Ik speel al 10 ronden Utopia. Momenteel beleef ik een nogal slechte ronde wel bagger maarja. shit happens. Ik speel nu 1,5 ronde human maar ik kan merken dat ik toch wel een echte dwarf ben alleen de food consuption van dwarfs zuigen. Het is gewoon een te grote penalty.

Earth 2025 speel ik ook al enkele rondes. Ik had zelfs een tijdje mijn eigen clan met een man of 70 in de hoogtij dagen, maar op een gegeven moment is de clan doodgebloeit. Sommige kregen onenigheid over het beleid die we voerden en andere stopten omdat ze het te druk hadden. Nu zit ik in TIE zo ongeveer de beste clan die er is.
Pagina: 1