Toon posts:

Crossfire X CRT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen die deze topic lezen.

Ik heb een volgende vraag aan u.
Is het mogelijk om 2 CRT scermen op moderne videokaarten op Crossfire X te krijgen?
Voordat iemand met een ja of nee antwoordt.
CRT's zijn analoog, dus alleen DVI-I of VGA is mogelijk op maximaal 2048x1536 (was voorheen 2560x1600)
Ik heb hier 2 Iiyama's Vision Master Pro 514 staan.
Indien dit niet mogelijk is, graag een gepaste oplossing hiervoor, zonder af te hoeven stappen van de beeldschermen.

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Er bestaan wel actieve Displayport naar VGA adapters. Dan kun je 2 schermen op 1 videokaart aansluiten. Misschien dat je wel wat resolutie moet inleveren. Een andere oplossing zou misschien een Matrox DualHead2Go zijn...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 19:57 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Idd, actieve adapter/converter gebruiken. Die kosten ook niet zo enorm veel geld meer tegenwoordig, een beetje redelijke vind je wel voor rond de 25 euro. Ff googlen, vind je zat van.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-02 10:23
Ben wel erg benieuwd wat een reden kan zijn om CRT te verkiezen boven de tegenwoordig best goede LCD (en alle varianten) schermen.

Ik ben hier benieuwd naar omdat er gevraagd wordt naar een Crossfire oplossing die volgens mij vooral gebruikt wordt voor gamen en de genoemde oplossingen zijn hier niet echt voor bedacht.
Ik vermoed dat je CAD tekeningen maakt of iets in die richting?

Dan nog denk ik dat daarvoor toch tegenwoordig ook wel goede beeldschermen te koop moeten zijn die wel gewoon digitaal zijn?