Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[DEEP INHERITANCE] Is it useful?

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views

Verwijderd

Topicstarter
I have invented a new kind of inheritance. I call it deep inheritance and it is explained here:
*snip*

My question is simply, is it useful?

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 16-07-2013 21:46 ]

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Kan je hier in het Nederlands een samenvatting geven? Ik heb er een beetje naar gekeken, maar begrijp er vooralsnog de ballen van (evenals van je bestandssysteem).

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 17:44
Eerste stukje commentaar wat in mij opkomt: Je probeert het menselijk cognitieve proces te vangen in een lossless associatieve boomstructuur. Dat gaat niet werken: Het menselijke associatieve vermogen is nogal lossy en nogal flexibel (misschien het ene door het andere of v.v.).

Tweede stukje is simpel: Het bestaat al. Het heet een database. Er zijn complete spellen gemaakt in sql.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hier is de voertaal Nederlands. Los daarvan is het voor het forum toch echt beter als je alle benodigde informatie in je startpost zet i.p.v. te linken naar een externe site. Mocht je echt een discussie hierover willen starten dan zul je ook je eigen visie hierover moeten opnemen in de startpost. Ik sluit dit topic dan ook.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.