Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Wanneer wordt haswell laptops mainstream in Nederland?

Pagina: 1
Acties:

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Na wat onderzoek te doen ben ik tot conclusie gekomen dat er reeds al haswell laptops en ultrabooks beschikbaar zijn in Nederland, maar ze liggen allemaal boven mijn budget. Ik zoek namelijk iets rond 700 euro. Tot nu toe ben ik geen haswell laptop tegengekomen binnen mijn budget. Uiteraard is het en kwestie van tijd voordat wat goedkopere haswell laptops op de markt komen, maar ik kan nergens concrete data vinden.

Inmiddels begin ik mijn oude hp laptop echt zat te worden. Het wordt echt tijd voor een nieuwe laptop, maar het is nu een slechte tijd om een nieuwe laptops te kopen, aangezien haswell laptops voor de deur staan.

Het is natuurlijk zo dat een nieuwe product eerst vrij duur is, naarmate tijd vordert worden de prijzen steeds redelijker. Wat ik wil is een leuke haswell laptop maar wil niet meteen de hoofdprijs betalen.

Mijn vraag is dus eigenlijk, hoelang moet ik wachten? Wat is jullie advies? 1 maand? 2 maanden? Wanneer is het een goede tijd om een haswell laptop te kopen?

Mijn huidige laptop functioneert goed genoeg om bruikbaar te zijn, haast is er dus niet. Echter heb ik al een tijdje gespaard voor een nieuwe laptop en wil mijzelf trakteren op een leuke haswell laptop.

Ultrabooks klinken opzich ook wel aantrekkelijk, maar ik moet echt een scherm hebben van minimaal 15 inch, anders kan ik er niet mee werken.

Mijn doel is om voor ongeveer 700 euro een degelijke haswell laptop te kopen.

Waar ga ik het voor gebruiken:
Studie Technische Informatica
Thuis: Films kijken, browsen etc. Games op spelen zou fijn zijn, maar heeft geen prioriteit.

Hardware eisen:
Minimaal I5, mits haswell I3's even goed zijn als ivy bridge I5's, dan is een I3 ook goed.
Harde schijf: minimaal 500 gig.
Scherm: 15 inch.
RAM: minimaal 4 gig.

Hardware wensen:
-touchscreen
-tablet/notebook constructie

[ Voor 12% gewijzigd door ObiTewodros op 16-07-2013 19:04 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 13:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit past beter in Laptop Aankoopadvies (LAA). Probeer alvast wel duidelijk te maken wat je eisen/wensen zijn. Ik neem dat niet het enige vereiste is dat er een Haswell-processor in zit? Denk bijvoorbeeld aan accuduur, soort beeldscherm, bouwkwaliteit etc.

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Bolletje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:59:
Dit past beter in Laptop Aankoopadvies (LAA). Probeer alvast wel duidelijk te maken wat je eisen/wensen zijn. Ik neem dat niet het enige vereiste is dat er een Haswell-processor in zit? Denk bijvoorbeeld aan accuduur, soort beeldscherm, bouwkwaliteit etc.
Ik heb het bijgewerkt, als u nog iets mist, dan hoor ik het graag.

[ Voor 5% gewijzigd door ObiTewodros op 16-07-2013 19:09 ]

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-11 07:51
September wordt een hele mooie Haswell maand! :)

Op 1 september worden er namelijk nieuwe processoren aangekondigd (voornamelijk i3's), en zijn de huidige i5's en i7's alweer een stuk beter verkrijgbaar in Nederland.

[ Voor 70% gewijzigd door Balance op 16-07-2013 19:27 ]

• RBNPLM
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 01:49
Ik zit maar te staren naar dit model, alles is naar mijn wens prijs is ook niet echt om te huilen.
HP envy touchsmart 15-j003ed