Ik ben van plan om deze zomer nog een nieuwe pc aan te schaffen, en zou dan graag zelf een kast bouwen van hout en mooi afwerken.
Enige vraag betreft voor de zelf bouw kast is als ik afstand busjes op het hout monteer en daar het ITX moederbord op plaats er dan geen kortsluiting ontstaat.
Of als iemand anders nog tips of handige weetjes heeft met betrekking tot een pc kast van hout te maken ik hoor het graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?.
Ik zal het in procenten aangeven is denk ik overzichtelijker;
40% Series/Films internet browsen/muziek
30% Game (LoL, Diablo 3 en wat andere games niet alles hoeft op high settings met oog op de toekomst)
30% Werk/studie (Vectorworks, photoshop, indesign en het mc office pakket)
Wat mag het systeem gaan kosten?.
Rond de 700 a 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?.
Ja mijn monitor een 1920x1080 24 inch monitor, ik heb nog een 500gb HDD dat is voldoende voor mijn extra opslag. en heb muis/keyboard tevens is de OS ook aanwezig W7Pro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?.
Ja ik heb een paar wensen de componenten moeten het liefst zo stil mogelijk zijn.
En het energieverbruik wil ik waar het kan zo laag mogelijk houden vanwege de warmte ontwikkeling (houten pc kast)
Ik hoop dat alles met elkaar zal werken, de power supply wil ik graag klein houden in verband met de zelfbouw kast mooi slank te houden.
Heeft iemand nog tips of weetjes laat het me weten
.
Enige vraag betreft voor de zelf bouw kast is als ik afstand busjes op het hout monteer en daar het ITX moederbord op plaats er dan geen kortsluiting ontstaat.
Of als iemand anders nog tips of handige weetjes heeft met betrekking tot een pc kast van hout te maken ik hoor het graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?.
Ik zal het in procenten aangeven is denk ik overzichtelijker;
40% Series/Films internet browsen/muziek
30% Game (LoL, Diablo 3 en wat andere games niet alles hoeft op high settings met oog op de toekomst)
30% Werk/studie (Vectorworks, photoshop, indesign en het mc office pakket)
Wat mag het systeem gaan kosten?.
Rond de 700 a 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?.
Ja mijn monitor een 1920x1080 24 inch monitor, ik heb nog een 500gb HDD dat is voldoende voor mijn extra opslag. en heb muis/keyboard tevens is de OS ook aanwezig W7Pro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?.
Ja ik heb een paar wensen de componenten moeten het liefst zo stil mogelijk zijn.
En het energieverbruik wil ik waar het kan zo laag mogelijk houden vanwege de warmte ontwikkeling (houten pc kast)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570T Tray | € 181,06 | € 181,06 |
| 1 | Asus H87I-PLUS | € 102,20 | € 102,20 |
| 1 | MSI N650Ti TF 2GD5/OC BE | € 157,- | € 157,- |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 32,30 | € 32,30 |
| 3 | Scythe Slip Stream SY1225SL12M, 120mm | € 6,15 | € 18,45 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9B Blue | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Silverstone SST-ST45SF-G (450W) | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | Plextor PX-128M5S 128GB | € 85,90 | € 85,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 733,41 | |
Ik hoop dat alles met elkaar zal werken, de power supply wil ik graag klein houden in verband met de zelfbouw kast mooi slank te houden.
Heeft iemand nog tips of weetjes laat het me weten