Rapoo e6300 en iPhone 5 ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Rapoo e6300 is een bluetooth toetsenbordje voor iPad en iPhone. Ik heb hem aangeschaft voor mijn iPhone 5 omdat ik soms niet zo handig ben met typen door mijn MS.

Ik krijg hem alleen niet aan de praat. Terugbrengen is een optie maar vraag toch eerst ff hier naar evt. ervaringen en hulp...

Ik sluit de Rapoo met usb kabel aan een frontpoort op de pc om op te laden. Dan zet ik hem aan, druk op de connect-knop en zet vervolgens Bluetooth aan op de iPhone 5. Dan moet hij gaan zoeken en verbinden.... maar dat laatste doet ie niet omdat ie het eerste blijft doen...

Anyone ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hier staat de volgorde net andersom. Eerst bluetooth aan op iPad/iPhone en daarna op de sync knop drukken.

http://www.bjorn3d.com/20...less-keyboard-ipadiphone/

Misschien ook de usbkabel eruit halen voor de zekerheid.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
Dat heb ik allemaal uitgeprobeerd want was ook al wat vaag in de handleiding met een paar tekeningetjes... Hoop toch dat t gaat lukken want ding ziet er verder solide en fijn uit. Mooi ding dus maar moet t wel doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
jaaaaaa opgelost :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En wat was de oplossing? :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/